SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peppermint wygrał przetarg na nowy program telewizyjny Skody

Skoda Auto Polska powierzyła agencji marketing services Peppemint realizację nowego projektu wizerunkowego marki Skoda.

Agencja odpowiedzialna będzie za kreację oraz strategię komunikacji programu telewizyjnego dla marki Skoda. W przetargu zakończonym w październiku startowało kilka agencji.

Celem projektu jest budowanie wizerunku Skody jako marki rodzinnej i komfortowej kojarzonej z podróżowaniem. W ramach wygranego przetargu agencja zajmie się realizacją programu telewizyjnego na temat podróżowania samochodem, którego twórcą i głównym sponsorem będzie Skoda Auto Polska. Zadaniem agencji będzie także opracowanie strategii działań wykorzystujących komunikację 360 stopni.

Peppermint współpracuje ze Skodą od 2003 roku.

Dołącz do dyskusji: Peppermint wygrał przetarg na nowy program telewizyjny Skody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl