SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pełka Creatives i Pełka PR z działem interaktywnym i Jackiem Wilczkowskim

Agencja Pełka Creatives i Pełka PR wyodrębniła dział interaktywny. Na jego czele stanął Jacek Wilczkowski, wcześniej związany m.in. z firmami Lowe GGK Warszawa, BBDO Warszawa i Orbita.

– Stworzenie działu Pełka Interactive było oczywistym krokiem uzupełniającym ofertę naszej agencji, ponieważ zawsze chcieliśmy oferować klientom zintegrowane usługi marketingowe – uzasadnia Elżbieta Pełka, general manager Pełka Creatives & Pełka PR. – Dział będzie zajmował się projektowaniem i realizacją kompleksowych kampanii w internecie oraz tworzeniem serwisów i aplikacji – opisuje.


Szefem nowego działu został Jacek Wilczkowski (na zdjęciu), który z branżą reklamową jest związany od 1992 roku. Najpierw przez 10 lat pracował w agencjach reklamowych Lowe GGK Warszawa, Studio NoS i NoS/BBDO. Od 2002 roku jako twórca i dyrektor zarządzający działu interaktywnego BBDO Warszawa, przekształconego później w samodzielną spółkę Orbita, kierował pracami dla takich marek, jak m.in. Aspirin, Braun, Chrysler, GE, Generali, Gillette, Jeep, Johnnie Walker, Kredyt Bank, Lay's, Lech, MnM's, Snickers, TP, Warta i Winterfresh.

Dołącz do dyskusji: Pełka Creatives i Pełka PR z działem interaktywnym i Jackiem Wilczkowskim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl