SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Pełen Komfort' agencji Just

Just z nowymi właścicielami sieci Komfort - funduszem Enterprise Investors - realizuje kolejną kampanię. Hasłem jest "Pełen Komfort".

Jak podaje agencja zmiana własnościowa firmy była przyczynkiem do radykalnej zmiany strategii komunikacji i wizerunku marki Komfort. Jej pierwszym zwiastunem była letnia kampania wizerunkowa.

Z początkiem listopada ruszyła kolejna fala tegorocznej kampanii. 30 i 15 sekundowe spoty jesiennej edycji mają teraz podkreślić wielkość sieci sklepów Komfort na terenie Polski. Tradycyjnie już kampanii towarzyszą billboardy i materiały POS.

hgfhglklo

Nowym elementem komunikacji jest natomiast katalog, który właśnie ukazał się w sklepach i zawiera najnowszą część oferty Komfortu, czyli kolekcję jesień - zima 2007/2008. Katalog, oprócz produktów, prezentuje inspiracje do aranżacji wnętrz oraz przedstawia całą gamę usług około sprzedażowych, jakie oferuje sieć sklepów Komfort.

Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.

Dołącz do dyskusji: 'Pełen Komfort' agencji Just

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl