Partner of Promotion i Global Marketing wypromują polskie mięso za granicą
Dwuletnią kampanię promującą polskie mięso (wieprzowinę i wołowinę) poza granicami Polski przygotuje konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connections. To wynik wygranego przetargu, w którym agencje pokonały trzy inne konsorcja.
Przetarg prowadziły Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. Budżet zaplanowanych na dwa lata działań wynosi 2,3 mln euro netto.
Oprócz Partner of Promotion i Global Marketing Connections oferty złożyły też konsorcja złożone z agencji: Ecorys Polska z Ecorys UK i VMG, Solski Burson-Marsteller z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi oraz SPC House of Media z Legend i McCann Worldgroup.
Kampania promującą polską wołowinę i wieprzowinę prowadzona będzie pod hasłem „Smak jakości i tradycji prosto z Europy” w Nowej Zelandii, Kazachstanie, Singapurze, RPA i na Tajwanie. Działania mają obejmować spot, stronę internetową i działania public relations.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Global Marketing wypromują polskie mięso za granicą