SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Partner ASM będzie promować Primaverę w sklepach

San Benedetto powierzył agencji Partner ASM obsługę marketingową marki Primavera w punktach handlowych. Zlecenie obejmuje ponad 160 sklepów, m.in. hipermarkety sieci Tesco, Real, Makro, E.Leclerc i Kaufland.

Partner ASM zajmie przede wszystkim wzmacnianiem potencjału półkowego i zwiększaniem dystrybucji wody źródlanej Primavera. Ponadto będzie odpowiadać za  wygląd ekspozycji i dostępność tych produktów, negocjowanie ekspozycji dodatkowych oraz dystrybucję materiałów POS.

Firma San Benedetto, do której należy marka Primavera, i agencja Partner ASM nie ujawniają, jak długo potrwa ta współpraca.

Dołącz do dyskusji: Partner ASM będzie promować Primaverę w sklepach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl