SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange i Orlen najaktywniejszymi sponsorami kultury i sportu

Aktywność sponsoringowa marek Orange i Orlen jest najbardziej zauważalna przez odbiorców. Obydwie marki są w czołówce najbardziej aktywnych sponsoringowo marek zarówno w kontekście wydarzeń sportowych, jak i kulturalnych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Respondenci znacznie częściej kojarzą sponsorów sportu niż sponsorów kultury, jednak znacznie łatwiej jest im wskazać ogólnie firmy angażujące się w sponsoring sportu niż skojarzyć je z konkretnymi wydarzeniami sportowymi.

Wyjątek stanowią wydarzenia, w których nazwie pojawia się marka sponsora, np. Tauron Basket Liga, Wojak Boxing Night czy Orlen Warsaw Marathon.

Wśród pięciu najaktywniejszych sponsorów wydarzeń sportowych znalazły się dwie marki obuwia i odzieży sportowej: Adidas i Nike.

W mniejszym stopniu niż sponsorzy sportu kojarzeni są sponsorzy wydarzeń kulturalnych.

Badanie "Sponsoring Monitor" zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia w okresie styczeń-kwiecień 2014 r. metodą wywiadów telefonicznych (CATI, N=513) oraz internetowych (CAWI, N=1234). Struktura próby w obu badaniach odzwierciedla strukturę populacji Polski wg płci, wieku, województwa, wielkości miejscowości zamieszkania oraz wykształcenia.

Dołącz do dyskusji: Orange i Orlen najaktywniejszymi sponsorami kultury i sportu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polpot
lol
odpowiedź