SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet stawia na podcasty premium. Wśród autorów Kuźniar, Lewandowska i Sekielski

Onet zapowiedział jesienną ramówkę swoich oryginalnych treści multimedialnych. Oferta audio i wideo to łącznie kilkanaście nowości programowych, w tym m.in. podcasty Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej i Odety Moro oraz Tomasza Sekielskiego, nowa odsłona specjalna Onet Rano oraz kontynuacje programów z pasma publicystycznego i magazynowego.

Onet poinformował, że w jego jesiennej ofercie programowej znalazły się propozycje z obszaru audio i wideo realizowane we współpracy markami należącymi do Ringier Axel Springer Polska, m.in. z magazynem Forbes, dziennikiem Fakt i tygodnikiem Newsweek.

Wydawca przyznaje, że jesienią postawiono na pewne i sprawdzone formaty. Mocną pozycję w nowej ramówce mają programy poranne, lifestylowe i publicystyczne. Według Onetu coraz więcej produkcji zyskuje zaangażowanie i wsparcie partnerów biznesowych.

- Decyzje programowe opieramy na aktualnych potrzebach naszych odbiorców i wspieramy unikalnym połączeniem trzech elementów: zasięgu, uwagi i zaufania użytkowników, które składają się na oczekiwany efekt - komentuje Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska. - Ta formuła pozwala nam dostarczać najwyższej jakości treści audio i wideo w bezpiecznym kontekście naszych serwisów i kanałów w mediach społecznościowych. Nowością w naszym obszarze jest użycie nowoczesnych narzędzi monitorujących nie tylko podstawowe wskaźniki sukcesu danej produkcji, ale badające również wpływ na świadomość danej marki czy produktu, dzięki czemu potrafimy precyzyjnie ocenić jak dany projekt wpłynął na cele postawione przez naszych partnerów biznesowych.

Czytaj także: Mathias Döpfner kupi 4 proc. akcji Axel Springer, 15 proc. dostanie w darowiźnie od Friede Springer

Więcej podcastów premium

Onet zaznacza, że ważną pozycję w jesiennej ofercie programowej zajmują produkcje podkastowe typu premium.

„Forbes Women” jest audycją, w której prowadząca Aleksandra Karasińska rozmawia z gośćmi o pracy, karierze, pieniądzach, celach i o tym, co nam w osiąganiu celów pomaga. Do rozmowy będą zapraszane kobiety, które są liderkami w biznesie, w nauce czy w sztuce, będące dla wielu wzorem, wytyczające nowe drogi,  przełamujące stereotypy. Premiera w październiku.

Jesienią w ofercie pojawi się także podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”. Bohaterem każdego odcinka jest mężczyzna, który osiągnął sukces, ale miał po drodze do pokonania kilka zakrętów: porażek, upadków, choroby czy nałogi. Rozmowa skoncentruje się na problemach i na sposobach wychodzenia z nich nie tylko w wymiarze praktycznym, ale i szerszym, w kontekście filozofii życiowej. Jarosław Kuźniar porozmawia o celach jakie sobie stawiają mężczyźni, wyborach jakich dokonują, w czym upatrują sensu, jak definiują szczęście i sukces. Premiera w październiku.

We współpracy z Newsweekiem powstaje także nowy sezon podcastu „Instrukcja obsługi świata”, w którym prowadzący Dariusz Ćwiklak i Maciej Gajek rozmawiają o tym co szokuje, dziwi i bulwersuje: technologia, internet, nowe trendy, oraz ciekawi ludzie i zjawiska. Nowe odcinki będą dostępne w październiku.

Z kolei Anna Lewandowska wraz z Odetą Moro poprowadzą serię podcastów, które będą próbą zdefiniowania jaka jest nowoczesna kobieta. Podcast Lewandowskiej i Moro, zrealizowany pod marką Forbes, będzie zawierał także porcję eksperckiej wiedzy o dobrym odżywianiu, sporcie i znajdowaniu balansu między pracą a życiem prywatnym. Premiera w październiku.

Relacje, prezentacja, komunikacja, czyli jak odnieść sukces w sferze zawodowej i prywatnej – o tym w nowym podcaście „Sztuka Uwodzenia Ludzi” opowie Aneta Wrona, profesjonalna trenerka i konsultantka z wieloletnim doświadczeniem w mediach i biznesie. Pierwszy odcinek w październiku.

„Technicznie rzecz biorąc” – w tym nowym podcaście dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema udowodni, że w cyfrowym świecie siłą jest świadomość i wiedza. W audycji opowie o rozwiązaniach technologicznych które zaskakują oraz innowacjach, które rewolucjonizują nasze życie, choć często o tym nie wiemy. Premiera pierwszego odcinka odbędzie się w październiku.

Zgodnie z planem jeszcze tej jesieni w ofercie audio pojawi się także podcast Tomasza Sekielskiego, jednak szczegóły na temat tej pozycji nie są jeszcze znane.

Nowe treści wideo
 
„Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” to codzienny sztandarowy program Onetu emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55.

Ja zapowiada wydawca już w październikowych odcinkach „Onet Rano” w roli prowadzącego będzie można oglądać Janusza Schwertnera, który dołączy do grona stałych gospodarzy programu: Bartosza Węglarczyka, Beaty Tadli, Iwony Kutyny, Tomasza Sekielskiego oraz Odety Moro.

Nowością będą odcinki weekendowe z gośćmi specjalnymi, którzy przejmą stery programu i stworzą swoją koncepcję Onet Rano. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na październik.

Onet przypomina, że nowością jesieni jest również emitowany od września w każdą środę program Małgorzaty Ohme pt. „Onet w domu”, który jest rozbudowaną kontynuacją popularnego programu #zostajewdomu z Onet. W przytulnej domowej przestrzeni redaktor naczelna Onet Kobieta porozmawia ze swoimi gośćmi m.in. o psychologii, życiu, gotowaniu, zabawie, wolnym czasie, rodzinie, trendach oraz sprawach bieżących, czyli o wszystkim tym, co jest bliskie ludziom i ich codziennemu życiu.

Onet podkreśla, że od września można oglądać także nowe odcinki drugiej edycji podróżniczego projektu „Pasja w podróży”, w którym prowadząca Odeta Moro zabiera widzów w podróż po najpiękniejszych zakątkach Polski. Na projekt „Pasja w podróży” składają się wideoreportaże, podcasty i galerie zdjęć, a także artykuły i materiały making-of. Premiera najnowszego odcinka o Kaszubach odbędzie się 4 października.

W jesiennej ofercie programowej Onetu znalazła się również nowa odsłona programu „Rodzaj męski” z Piotrem Kędzierskim, Tomaszem Karolakiem i Zbigniewem Zamachowskim. „Rodzaj męski" to cykl spotkań trójki znajomych, którzy w swobodnej atmosferze męskiego spotkania w barze szukają odpowiedzi na odwieczne pytania, które zadają sobie mężczyźni: relacji damsko – męskich, potrzebach, fantazjach czy troskach. „Rodzaj męski” można oglądać w Onecie w każdą środę od 30 września o godz. 20.

W październiku do oferty wideo Onetu powróci program „Siła kobiet”, cykl, w którym Katarzyna Janowska rozmawia z kobietami kultury. Każda z bohaterek programu ma za sobą inną historię, spełnia się zawodowo i prywatnie, ma świadomość swoich mocnych stron. Prowadząca dowiaduje się, skąd jej rozmówczynie czerpią siłę do realizacji codziennych wyzwań i jaką cenę płacą za sukces. W szóstym sezonie programu będą to także podróżniczki, psycholożki, działaczki społeczne i dziennikarki m.in Jolanta Kwaśniewska, Martyna Wojciechowska i Ewa Woydyllo-Osiatyńska.

W każdy poniedziałek pasmo magazynowe Onetu otwierają Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski „Misją futbol” - programem, w którym dziennikarze sportowi oceniają mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Premierowe odcinki „Misji futbol” można oglądać w poniedziałki o godz. 10.30.

Od poniedziałku do piątku o godz. 13. pojawia się pasmo publicystyczne – „Opinie”, w którym dziennikarze pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. Programy w paśmie „Opinie” prowadzą znani publicyści: Eliza Michalik, Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Bartosz Węglarczyk i Andrzej Gajcy.

Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia program redaktora naczelnego Newsweeka: „Tomasz Lis.”. Program można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 18:00.

Od początku września w każdy piątek o godz. 10.30 nadawany jest program Katarzyny Janowskiej pt. „Rezerwacja”. Redaktor naczelna Onet Kultura i jej goście zapewniają przegląd wydarzeń kulturalnych oraz rekomendują co wybrać z szerokiej oferty premier filmów, spektakli, koncertów, książek czy festiwali. Onet zaznacza, że „Rezerwacja” to jedyny w polskich mediach elektronicznych program o kulturze, który pojawiał się regularnie w czasie pandemii. Rozmowy z gośćmi Katarzyna Janowska prowadziła poprzez łączenia na żywo.

Cała oferta programowa jest dostępna w serwisach grupy RASP i na stronie głównej Onet.pl, w mediach społecznościowych, a nowe odcinki programów są udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie vod.pl.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w sierpniu strona główna Onet.pl miała 522,87 mln odsłon (wzrost o 18,59 proc.) i odwiedziło ją 13,11 mln użytkowników (wzrost o 19,78 proc.).

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Onet stawia na podcasty premium. Wśród autorów Kuźniar, Lewandowska i Sekielski

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marika
Pan Kuźniar ma świetnie prosperujące firmy, a mimo to musi dorabiać sobie podcastami? To te firmy same się rozwijają?
0 0
odpowiedź
User
Tom
Sama elyta postkomuchów!
0 0
odpowiedź
User
Sygnalista
Trudno stwierdzić jak na tym się zarabia... ale żyła złota to raczej nie jest
0 0
odpowiedź