SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa Agory - nowa oferta razem z Mediami Regionalnymi

12 dzienników regionalnych należących do spółek Media Regionalne, Express Media i Edytor znalazło się w Pakiecie Gigant - nowej reklamowej ofercie Agory, która dzisiaj zadebiutowała na rynku.

Nowy pakiet łączy możliwość zakupu powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach Agory ("Gazeta Wyborcza" i bezpłatne "Metro") oraz w należących do Mediów Regionalnych "Głosie Dzienniku Pomorza", "Gazecie Pomorskiej", "Gazecie Współczesnej", "Kurierze Porannym", "Dzienniku Wschodnim", "Echu Dnia", "Nowinach", "Nowej Trybunie Opolskiej", "Gazecie Lubuskiej", a także "Expressie Bydgoskim" i "Nowościach" wydawanych przez Express Media oraz "Gazecie Olsztyńskiej" spółki Edytor. Oferta będzie sprzedawana przez Biuro Reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" w Warszawie.

- Taki rodzaj współpracy między wydawcami to nowość na polskim rynku dzienników. Wierzymy, że bogata oferta oparta na 12 tytułach regionalnych poszerzona o możliwości reklamowe w dwóch ogólnopolskich dziennikach z czołówki czytelniczej spotka się z bardzo dobrym przyjęciem klientów - mówi Andrzej Pestkowski, wiceprezes Mediów Regionalnych.

- Pakiet Gigant pozwoli naszym klientom dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej i różnorodnej grupy odbiorców: czytelników prasy opiniotwórczej zainteresowanych tematyką krajową, jeszcze szerszej rzeszy czytelników prasy - dodaje Marek Tretyn, dyrektor ds. sprzedaży reklam i ogłoszeń "Gazety Wyborczej".

Dotychczas Media Regionalne, Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft GmbH (właściciel Express Media) i Edytor sprzedawały powierzchnię reklamową swoich gazet za pośrednictwem domu prasy regionalnej Mediatak, którego dwa pierwsze wydawnictwa razem z Polskapresse są udziałowcami. Ostatnio jednak Media Regionalne zdecydowały, że w grudniu br. uruchomią własne biuro sprzedaży reklam. Ze współpracy z Mediatak wycofała się również Polskapresse, która swoje biuro reklamy stworzyła jeszcze przed startem dziennika "Polska" (pojawił się na rynku w październiku br.). Ostatnio z Mediataku odeszło także kilku kluczowych menedżerów, dlatego - jak wynika z informacji pojawiających się w mediach - spółka ta zostanie prawdopodobnie niebawem zlikwidowana.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Agory - nowa oferta razem z Mediami Regionalnymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl