O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów
Wpływy reklamowe kolorowych magazynów spadły w I półroczu 2009 rokuo 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Liderembył tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportuWirtualnemedia.pl.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska)zanotował w I półroczu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowychdo poziomu 43,7 mln zł (mniej o 14,9 mln zł wobec analogicznegookresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynówfirmy Expert Monitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "TeleTydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 43,3 mln zł (5,1 mln zł mniej niż wI półroczu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się"Polityka" - 38,3 mln zł.
Rok /Miesiąc | I-VI.2009 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 1 134 256 486 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 43 727573 zł |
TELE TYDZIEŃ | 43 389404 zł |
POLITYKA | 38 378700 zł |
VIVA | 37 143283 zł |
WPROST | 36 812430 zł |
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I półroczu 2009 roku 1134 256 486 zł wobec 1 294 653 724 zł w 2008 r.
Rok /Miesiąc | I-VI.2008 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 1294 653 724 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 58 662497 zł |
POLITYKA | 54 293650 zł |
WPROST | 52 126944 zł |
TELE TYDZIEŃ | 48 457314 zł |
VIVA | 41 520295 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów