SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketach Carrefour

Spółka PRN Polska wprowadziła w poniedziałek nowy system komunikacji swojej sieci telewizji in-store zlokalizowanej w hipermarketach Carrefour.

Jak podano w komunikacie, nowa formuła telewizji ma być przede wszystkim narzędziem nawigacyjnym dla klientów sieci, którego głównym zadaniem będzie informowanie i pomoc w podjęciu decyzji zakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjną pomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.

W ramach przeprowadzonych działań, komunikacja telewizji została zintegrowana z nawigacją wewnątrzsklepową hipermarketów Carrefour, zaprojektowany został też nowy logotyp sieci.

Na potrzeby rebrandingu spółka PRN Polska przygotowała specjalną kampanię, która przez kilka miesięcy będzie emitowana na ekranach sieci in-store we wszystkich hipermarketach Carrefour.

Prace nad nowym systemem komunikacji tej telewizji trwały sześć miesięcy i są wspólnym dziełem centrali PRN w San Francisco oraz polskiego oddziału firmy.

PRN Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Premier Retail Networks Inc., światowego lidera w zakresie wewnątrzsklepowych sieci telewizyjnych, oraz Grupy Polsat. Brokerem reklamowym PRN Polska jest Polsat Media.

Dołącz do dyskusji: Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketach Carrefour

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl