Nowy dyrektor marketingu w delikatesach Alma
Anna Barabasz została dyrektorem marketingu sieci delikatesów Alma Market. Zajmująca do tej pory to stanowisko Ivo Makówka będzie kierował działem public relations firmy.
Anna Barabasz jako nowy dyrektor marketingu Alma Market jest odpowiedzialna za budowanie i efektywne wdrażanie strategii marketingowej firmy, zarządzanie projektami marketingowymi oraz za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
Barabasz wcześniej pracowała na stanowisku takim samym stanowisku w Wawel S.A oraz jako group brand manager w Maspex Wadowice. Przez wiele lat związana była z agencją reklamową ART FM należącą do Broker FM (obecnie Heads Advertising), w której pełniła funkcję client service director. Była także pracownikiem naukowym na Wydziale Zarządzania krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej i trenerem zarządzania personelem, negocjacji i komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu w delikatesach Alma