SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Account w OMD Metrics

Do zespołu OMD Metrics dołączył Łukasz Kołdys.

Jako Account odpowiedzialny jest za prowadzone w zespole badania i analizy (od Barand Trackingu po nietypowe projekty ad hoc), a także wsparcie Media Plannerów domów mediowych Omnicom Media Group w planowaniu kampanii dla Klientów poszczególnych spółek.

W ramach zakresu prac wykonywanych przez OMD Metrics Kołdys odpowiada także za kontakty z zewnętrznymi Klientami, nie obsługiwanymi mediowo przez domy OMG.

Zanim Kołdys dołączył do zespołu OMD Metrics, przez dwa lata pracował w Pentor Research International, ostatnio na stanowisku Research Executive, gdzie przygotowywał i koordynował cały proces badawczy.

Dołącz do dyskusji: Nowy Account w OMD Metrics

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl