Nowi dyrektorzy segmentów w Grupie Onet-RASP. Paweł Jordan szefem Motoryzacji
Grupa Onet-RASP powołała trzech nowych dyrektorów zarządzających segmentami. Stanowiska te objęli były szef TVN Turbo Paweł Jordan oraz związani dotąd z firmą Paweł Paczuski i Marcin Mroczko.
Dyrektorem Zarządzającym segmentu Motoryzacja został Paweł Jordan, który będzie odpowiedzialny za marki „Auto Świat”, „Top Gear”, „Akademia Auto Świat”, a także za takie serwisy internetowe jak moto.onet.pl i autoswiat.pl.
Paweł Jordan w latach 2008-2014 pracował jako dyrektor TVN Turbo. Wcześniej był związany z magazynem „Elle”, stacją Canal+ oraz firmami Marquard Publishing House i EURO RSCG (obecnie Havas). Karierę rozpoczynał w dziale sprzedaży “Gazety Wyborczej”.
Za segment Nowe Technologie będzie odpowiedzialny Paweł Paczuski, który będzie zarządzał markami „Komputer Świat”, „Tap&Swipe”, technowinki.onet.pl oraz pclab.pl. Paczuski jest związany z Ringier Axel Springer Polska od 12 lat. Od kwietnia 2012 roku jest redaktorem naczelnym Grupy „Komputer Świat”, a w roku 2013 objął dodatkowo stanowisko business brand managera w segmencie komputerowym.
Zarządzaniem segmentem Podróże zajmie się zaś Marcin Mroczko, dotychczasowy szef działu podróże w Grupie Onet.pl i szef redakcji społeczności (blog.pl i blog.onet.pl). W skład segmentu Podróże wchodzą m.in. serwisy podroze.onet.pl, poznajpolske.onet.pl oraz esky.onet.pl.
Nową strukturę opartą na zarządzaniu segmentami i markami Grupa Onet-RASP wprowadziła na początku marca br. W jej ramach szefowie zespołów redakcyjnych podlegają dyrektorom zarządzającym, odpowiedzialnym za tworzenie i realizowanie strategii biznesowej dla portfela produktów we wszystkich kanałach dystrybucji.
Wówczas na stanowiska dyrektorów zarządzających segmentami i markami zostali powołani m.in. Dariusz Zieliński („Newsweek”), Marcin Biegluk („Fakt”) oraz Joanna Kuzdak, która odpowiada za segment Biznes i Finanse (więcej na ten temat).
Serwisy Grupa Onet-RASP w lutym br. odwiedziło 15,79 mln realnych użytkowników (według Megapanela - zobacz jego pełne wyniki). Z kolei Ringier Axel Springer Polska w 2014 roku sprzedał 122 614 912 pojedynczych egzemplarzy swoich tytułów prasowych (według ZKDP - więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nowi dyrektorzy segmentów w Grupie Onet-RASP. Paweł Jordan szefem Motoryzacji