SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa strategia Mediów Regionalnych

Gazeta 2.0. to nowa strategia marketingowa dzienników należących do grupy Media Regionalne. Jej istotą jest interaktywność, nowoczesność zastosowanych rozwiązań oraz głębokie zaangażowanie w życie regionu i czytelników.

Nowa strategia to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania czytelników, a także rosnącą konkurencję i rozwój Internetu. Strategia Gazeta 2.0 zakłada nie tylko wzmożoną aktywność w obszarze Internetu, ale także przenosi na obszar mediów drukowanych idee i możliwości, jakie dotąd wiązały się wyłącznie z internetowym trendem web 2.0., takie jak np. aktywny udział odbiorcy w tworzeniu medium.

- Nowe podejście do Czytelnika wymaga zmian w całej organizacji, w tym zmiany mentalnej. - wyjaśnia Joanna Pilcicka, prezes zarządu Mediów Regionalnych - Podjęliśmy wyzwanie i chcemy iść tą drogą. Jest to nasza odpowiedź na zmieniające się otoczenie i nowe potrzeby Czytelników w zakresie konsumpcji mediów.

Celem nadrzędnym wprowadzenia nowej strategii jest ugruntowanie rynkowej przewagi Mediów Regionalnych i zbudowanie solidnych podstaw ich rozwoju w przyszłości. Dzięki udostępnieniu narzędzi do komunikowania się między sobą czytelnicy będą współtworzyć swoje gazety i wspólnie z redakcjami budować lokalne społeczności, zintegrowane wokół ważnych spraw i wydarzeń w regionie

Projekty związane z nową strategią mają zostać wdrożone w drugiej połowie roku. Towarzyszyć będzie temu szeroka komunikacja zmian. Hasło przewodnie wszystkich działań brzmi "Mała Ojczyzna - Duża Sprawa!".

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Mediów Regionalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl