Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact
Nielsen ogłosił wprowadzenie w Stanach Zjednoczonych nowego narzędzia Local Nielsen Media Impact. Dzięki temu, że wykracza poza podstawowe dane demograficzne, ma dokładniej mierzyć lokalną widownię telewizyjną i radiową.
Local Nielsen Media Impact ma bazować na wiedzy Nielsen Scarborough. Będzie mierzyć zasięg, częstotliwość i powielanie w różnych mediach.
Nowe narzędzie ma zapewnić pomiar lokalnej telewizji i radia razem i osobno. Kupujący media, reklamodawcy i właściciele mediów będą mogli dotrzeć do 25 lokalnych liczników osób lub LPM, które mierzą, w jakim kanale jest odbierana telewizja i kiedy, w wyznaczonych obszarach rynkowych (DMA).
Nielsen od kilku lat pracuje nad tym, by móc zaoferować dodatkowe informacje w sytuacji, kiedy zmieniają się nawyki oglądania telewizji. W maju rozpoczęto mierzenie wyświetleń w YouTube na poziomie lokalnym, w czerwcu we współpracy z Comcast zmierzono reklamy VOD i OTT, a w lipcu rozszerzono współpracę ze Snapchatem, aby zapewnić lepszy wgląd w dane odbiorców, w tym dane o zakupach offline.
"Lokalne narzędzie Nielsen Media Impact umożliwia skuteczne podejmowanie decyzji o tym, gdzie i kiedy przyciągać widzów treściami i reklamami na poziomie lokalnym" – poinformował Nielsen.
Dołącz do dyskusji: Nielsen wprowadza narzędzie Local Nielsen Media Impact