Netsprint z nową strukturą. Awansują Karda, Pałczyńska i Mika
Firma e-marketingowo-technologiczna Netsprint wprowadziła nową strukturę organizacyjną, opartą na trzech pionach: sprzedaży, rozwoju biznesu i produkcji. Nowe funkcje w spółce objęli Artur Karda, Mariola Pałczyńska i Mariusz Mika.
W ramach działu sprzedaży w Netsprincie wyodrębniono nowe zespoły odpowiadające za poszczególne zakresy: sprzedaż bezpośrednią, zarządzanie kampaniami, współpracę z agencjami i sprzedaż w modelu RTB (usługa Adfocus).
- Wydzielenie zespołu specjalizującego się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii to krok w bardzo dobrą stronę. Już dzisiaj zbieramy wiele pozytywnych opinii od naszych klientów, których wspieramy w realizacji ich celów reklamowych, m.in. w obszarze analityki internetowej, monitoringu kampanii oraz optymalizacji jej struktury i targetowania - tłumaczy Łukasz Duda, chief revenue officer w firmie.
Funkcję kierownika działu realizacji kampanii reklamowych w należących do Netsprintu sieciach Adkontekst i ContentStream objęła Mariola Pałczyńska. Na tym stanowisku zarządza grupą traffic i campaign managerów, odpowiadając wraz z zespołem za przygotowanie i realizację kampanii reklamowych zlecanych przez klientów bezpośrednich i agencyjnych w obu sieciach przy pomocy pełnej gamy oferowanych narzędzi (reklama kontekstowa, behawioralna, retargeting spersonalizowany, audience buying, zaawansowane raportowanie).
Pałczyńska pracuje w Netsprincie od 2009 roku. W tym czasie realizowała projekty m.in. dla Allegro, wydawnictwa Wiedza i Praktyka, firmy Cosinus, Grupy PGD i „Rzeczpospolita”. Wcześniej była związana z Eniro i Polbankiem EFG (obecnie Raiffeisen Polbank). Ukończyła studia z zakresu marketingu i zarządzania w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi.
Jednocześnie Mariusz Mika z funkcji new business managera awansował na kierownika zespołu sprzedaży bezpośredniej. Na nowym stanowisku Mariusz Mika zarządza grupą new business managerów, odpowiadając za realizację strategii sprzedaży do nowego biznesu, w tym pozyskanie nowych klientów, utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy oraz osiąganie założonych planów sprzedaży zespołu sprzedażowego.
W Netsprincie pracuje od 2006 roku. Zajmował się realizacją kampanii reklamowych w sieciach Adkontekst, ContentStream i Adfocus dla takich klientów jak m.in. IKEA, Ambasada Austrii, Itaka, Stena Line, mBank, Melog.com, 4F, Bricoman, Wiśniowski, FFiL Śnieżka, Icopal i Isover. Wcześniej pracował m.in. jako team leader w Eniro. Jest absolwentem dwóch kierunków studiów podyplomowych o specjalizacji zarządzanie w reklamie oraz zarządzanie w biznesie, a także studiów magisterskich z zakresu historii na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Z kolei Artur Karda objął funkcję dyrektora marketingu i PR. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i public relations oraz budowanie pozytywnych doświadczeń użytkowników i klientów. Z Netsprintem jest związany od 2010 roku, dotychczas był członkiem rady nadzorczej.
Wcześniej Karda był m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Nowej Trybuny Opolskiej” i członkiem zespołu ds. innowacji w brytyjskim koncernie medialnym Mecom Group, a w Mediach Regionalnych odpowiadał za strategię internetową. Od kilku lat prowadzi spółkę doradczo-szkoleniową Karda Media. Z branżą medialno-reklamową jest związany od 1991 roku. Ukończył politologię i nauki społeczne, a podyplomowo: psychologię społeczną, szkołę trenerów biznesu i studia user experience design.
Dołącz do dyskusji: Netsprint z nową strukturą. Awansują Karda, Pałczyńska i Mika