SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"

Producent kawy porcjowanej Nespresso prowadzi kampanię pod hasłem "Liczy się działanie", która ma na celu budowanie świadomości konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju marki i zachęcanie ich do uczestnictwa w programie recyklingu. Akcje przygotowała agencja Warsaw Creatives.

W kampanii udział biorą influencerzy, m.in. Olga  Frycz, Piotr Bratosiewicz, Natalia Kusiak, Katarzyna Zawadzka i Agata Rubik. Z ich pomocą marka komunikuje program Second Life.

W sekcji „Szanuję, nie marnuję” na stronie wysokieobcasy.pl (Agora) pojawią się natomiast m.in. artykuły związane z działaniami Nespresso w obszarze recyklingu oraz konkurs dla czytelników, w którym do wygrania będzie rower RE:CYCLE, wyprodukowany przez szwedzką firmę Velosophy we współpracy z Nespresso. Więcej działań medialnych i influencerskich zaplanowanych jest na wrzesień.

Nespresso stawia na ekologię

Kampania "Liczy się Działanie" potrwa do końca 2020 roku. Jest to początek komunikacji Nespresso w Polsce w kontekście programu recyklingu marki i działań w obszarze zrównoważonego rozwoju.

W tym roku Nespresso wprowadziło do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80 proc. z przetworzonego aluminium w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz zwiększenia ilości materiałów, które można wykorzystać ponownie w procesie produkcji.

Strategię kampanii PR przygotowała agencja Warsaw Creatives, która od marca 2020 roku jest odpowiedzialna za współtworzenie i realizowanie strategii PR marki Nespresso w obszarze B2C. Agencja Warsaw Creatives została wybrana w drodze przetargu. Account managerem klienta jest Klaudia Lis, a za działania egzekucyjne odpowiada junior account manager, Katarzyna Mirek.

Dołącz do dyskusji: Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl