Mumio i bałwan w świątecznej kampanii Plusa (wideo)
Wystartowała kampania reklamującą świąteczną promocję w sieci Plus. Akcja z udziałem kabaretu Mumio przebiega pod hasłem "Bałwan gorąco poleca".
Rozpoczęta właśnie kampania Plusa reklamuje telefony i stawkę 29 groszy za minutę połączenia dostępne w świątecznej ofercie tej sieci. W telewizyjnym spocie występują członkowie kabaretu Mumio, prowadząc charakterystyczną dla poprzednich reklam tej marki absurdalną rozmowę. Natomiast w layoutach najważniejszy jest wizerunek bałwana, który pojawia się też w spocie.
Akcja pod hasłem "Bałwan gorąco poleca" od 13 listopada jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet, stacje lokalne), prasie (główne dzienniki, m.in. Gazeta Wyborcza, Super Express; tygodniki, m.in. Newsweek), internecie (m.in. onet.pl i gazeta.pl), a także w punktach sprzedaży (materiały BTL).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 grudnia - przygotowały agencje reklamowe PZL (ATL) i Opus B (BTL), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Mumio i bałwan w świątecznej kampanii Plusa (wideo)