SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rodzinna biesiada w nowej reklamie telewizyjnej Motoroli MotoZ

W najnowszym spocie telewizyjnym Motorola wykorzystuje motyw nudnego obiadu rodzinnego, który przerywa pojawienie się nowych smartfonów MotoZ. Za kreację odpowiada Ogilvy Group.

 

Jak przyznają twórcy spotu „Moto hello dinner”, wybór rodziny jako motywu przewodniego reklamy ma wzmocnić jej przekaz - warto zachować równowagę między byciem online a offline oraz dzielić się doświadczeniami ze świata wirtualnego w prawdziwym życiu, z prawdziwymi ludźmi.

W reklamie widzimy znudzonych rodzinnym obiadem rodziców, kuzynów i dzieci, którzy niemal nie rozmawiają ze sobą, wpatrując się w ekrany smartfonów. Stagnację przerywa podanie na stół „dania głównego” - telefonów Motorola Moto Z. Po tym zaczyna się prawdziwa rodzinna biesiada, krewni wspólnie grają w gry, bawią się, robią zdjęcia, a z ich twarzy znika obojętność i znudzenie.

60-sekundowy spot, przygotowany na rynek amerykański, stworzyła agencja Ogilvy, która promowała w przeszłości modele Motorola Razr.

Kampania towarzyszy premierze nowego modelu Moto Z2 Force oraz modułu Moto Mod 360 Camera. Po podłączeniu modułu do smartfona, zmienia się w kamerę 360 stopni, która umożliwia nagrania w jakości 4K z dźwiękiem 3D.

Dołącz do dyskusji: Rodzinna biesiada w nowej reklamie telewizyjnej Motoroli MotoZ

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl