Monika Andreas dyrektorem marketingu HSBC Bank Polska
Monika Andreas objęła stanowisko dyrektora marketingu HSBC Bank Polska, które obecnie podlega bezpośrednio zarządowi firmy. Wcześniej pełniła podobne funkcje w AXA TU, Pekao SA i ING.
Jako dyrektor marketingu HSBC Bank Polska Monika Andreas będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej tej firmy. Jednocześnie HSBC podniósł rangę działu marketingu, który podlega obecnie bezpośrednio zarządowi. Firma chce bowiem intensywniej wykorzystywać do swoim rozwoju działania marketingowe.
Jako dyrektor marketingu HSBC Bank Polska Monika Andreas zastąpiła Edytę Barmentloo, która objęła takie stanowisko w Volkswagen Bank Polska. Poprzednio, od połowy 2006 roku, Andreas kierowała departamentem marketingu AXA TU, a wcześniej przez dwa i pół roku była dyrektorem marketingu i rozwoju produktów w pionie bankowości detalicznej Pekao SA. W latach 2000-2003 zarządzała pionem marketingu w ING Nationale Nederlanden, a wcześniej była związana z Procter&Gamble i Netią. W 2001 i 2005 roku przygotowane przez nią kampanie zdobyły nagrody w konkursie Effie.
Dołącz do dyskusji: Monika Andreas dyrektorem marketingu HSBC Bank Polska
nie żebym się czepiał ale budowanie wizerunku “nowej” marki na takich pomyłkach to delikatnie mówiąc strzał w kolano
pzdr