Momentum Worldwide zajmie się sponsoringiem i cross eventami
Agencja Momentum Worldwide będzie rozwijać działania w zakresie sponsoringu i cross eventów. Zajmie się tym dział eventowy firmy.
W ramach rozwoju działań sponsoringowych Momentum Worldwide będzie zajmować się doradztwem w zakresie doboru odpowiednich ofert do strategii firm oraz egzekucją wszystkich aktywności podczas organizowanych wydarzeń. Agencja zamierza również penetrować rynek ofert sponsoringowych oraz weryfikować je pod względem efektywności i potrzeb klientów.
Natomiast działania w zakresie cross eventów obejmą organizowanie wspólnych imprez lub ich cykli dla co najmniej dwóch firm. - Rozwijanie tej specjalizacji zostało niejako podyktowane przez rynek, który w obecnej fazie nakazuje szukać oszczędności chociażby poprzez łączenie budżetów z innymi podmiotami - uzasadnia Dariusz Matuszewski, event marketing & sponsorship director Momentum Worldwide. Działania agencji w zakresie sponsoringu i cross eventów będzie realizował jej dział eventowy.
Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide zajmie się sponsoringiem i cross eventami