„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 56 411 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,14 proc. do 49 333 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 601 egz., po spadku o 8,90 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 27,46 proc. do 7 203 egz.
ZKDP |
I-III kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
107 392 |
58 733 |
56 411 |
99 094 |
60 280 |
59 931 |
Cztery Kąty |
104 362 |
54 288 |
49 333 |
104 894 |
59 111 |
58 132 |
M jak Mieszkanie |
91 712 |
43 292 |
40 601 |
92 016 |
44 670 |
44 569 |
Weranda |
42 921 |
25 474 |
25 474 |
43 173 |
25 854 |
25 854 |
Dobre Wnętrze |
35 827 |
14 089 |
12 353 |
36 793 |
15 910 |
14 196 |
Dom & Wnętrze |
21 313 |
8 348 |
7 203 |
31 125 |
12 880 |
9 930 |
We wrześniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 10,08 proc. do 64 475 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (47 016 egz.; spadek o 12,78 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (43 698 egz.; strata o 18,33 proc.).
Również i tutaj największy spadek odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 29,15 proc. do 7 089 egz.
ZKDP |
wrzesień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 040 |
64 508 |
64 475 |
102 405 |
58 571 |
58 571 |
Cztery Kąty |
102 970 |
52 069 |
47 016 |
120 000 |
59 589 |
53 907 |
M jak Mieszkanie |
91 848 |
44 832 |
43 698 |
92 422 |
53 593 |
53 508 |
Weranda |
41 800 |
26 197 |
26 197 |
42 800 |
28 636 |
28 636 |
Dobre Wnętrze |
35 642 |
15 512 |
15 402 |
36 700 |
17 808 |
17 713 |
Dom & Wnętrze |
22 000 |
9 789 |
7 089 |
26 000 |
12 011 |
10 006 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach