Milka ze świąteczną kampanią autorstwa Wieden+Kennedy
Milka ruszyła z globalną świąteczną kampanią reklamową, w której zachęca do „obdarowania tych, którzy dzielą się sercem”. Kreacją zajęła się agencja Wieden+Kennedy, adaptacją na polski rynek Carla Zuri.
Osią kampanii jest 60-sekundowy spot z nową piosenką świąteczną Milka „You've got the love", którego akcja rozgrywa się w alpejskiej szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Dekoracje na scenę przygotowuje niesłyszący woźny, zadając sobie wiele trudu, aby była pięknie przyozdobiona na koncert szkolnego chóru.
Jedna z dziewczynek - Mia, widząc jego starania, postanawia podziękować mu podczas finałowego występu, obdarowując go czekoladową figurką Mikołaja od Milka. Ponadto dziewczynka, stojąc na scenie, wychodzi przed szereg i wykonuje fragment utworu w języku migowym, aby niesłyszący mężczyzna mógł zrozumieć słowa śpiewanej przez chór piosenki.
Świąteczny spot emitowany jest w telewizji, przed rozpoczęciem seansów kinowych, w internecie i mediach społecznościowych (Facebook i YouTube).
Świąteczna wersja piosenki „You’ve got the love” jest również dostępna na Spotify.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencje Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek - agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Starcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za działania PR odpowiada Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Milka ze świąteczną kampanią autorstwa Wieden+Kennedy