SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'

Pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa trzech marek bombonierek tej firmy. Akcja obejmuje spoty reklamowe, sponsoring programów i organizowanie w nich konkursów.

Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamuje trzy marki bombonierek produkowanych przez Mieszko: Chocoladorro, Amoretta i Cherrissimo. Akcja prowadzona pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" ma budować wizerunek tej firmy jako eksperta od takich słodyczy. W spocie, który podkreśla smak i elegancję reklamowych marek, wykorzystano odświeżoną kreację z ubiegłorocznej kampanii wzbogaconą o nową oprawę muzyczną.

miweszko

W ramach kampanii 15- i 30-sekundowe reklamy telewizyjne emitowane są m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, Hallamark, Kinie Polska, AXN i VH1. Jednocześnie billboardy sponsorskie Mieszka pojawiają się przy programach w TVN Style: "Miasto Kobiet", "Magiel Towarzyski", "Lekcja Stylu", "Agentka do zadań specjalnych", a w grudniu będą nadawane również przy serialu "BrzydUla" oraz programach w Polsat Cafe: "Looksus", "Gwiazdozbiór" i "Wyspa". Ponadto firma będzie organizowała konkursy ogłaszane w "Dzień Dobry TVN", "Maglu Towarzyskim" (TVN Style) oraz samej stacji TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Dołącz do dyskusji: Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl