Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'
Pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa trzech marek bombonierek tej firmy. Akcja obejmuje spoty reklamowe, sponsoring programów i organizowanie w nich konkursów.
Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamuje trzy marki bombonierek produkowanych przez Mieszko: Chocoladorro, Amoretta i Cherrissimo. Akcja prowadzona pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" ma budować wizerunek tej firmy jako eksperta od takich słodyczy. W spocie, który podkreśla smak i elegancję reklamowych marek, wykorzystano odświeżoną kreację z ubiegłorocznej kampanii wzbogaconą o nową oprawę muzyczną.
W ramach kampanii 15- i 30-sekundowe reklamy telewizyjne emitowane są m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, Hallamark, Kinie Polska, AXN i VH1. Jednocześnie billboardy sponsorskie Mieszka pojawiają się przy programach w TVN Style: "Miasto Kobiet", "Magiel Towarzyski", "Lekcja Stylu", "Agentka do zadań specjalnych", a w grudniu będą nadawane również przy serialu "BrzydUla" oraz programach w Polsat Cafe: "Looksus", "Gwiazdozbiór" i "Wyspa". Ponadto firma będzie organizowała konkursy ogłaszane w "Dzień Dobry TVN", "Maglu Towarzyskim" (TVN Style) oraz samej stacji TVN.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.
Dołącz do dyskusji: Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'