Miesięczniki młodzieżowe w I kw. 2008: "Twist" liderem, spadek "Dziewczyny"
"Twist" był najchętniej kupowanym miesięcznikiem młodzieżowym w I kwartale obecnego roku, rozchodząc się średnio w prawie 144 tys. egzemplarzy. Największy spadek sprzedaży zanotowała natomiast "Dziewczyna".
"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 143 817 egz., będąc tym samym liderem rynku miesięczników młodzieżowych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo zanotowało minimalny wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Na drugim miejscu uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) z 125 928 sprzedawanych średnio egzemplarzy, natomiast na trzecią pozycję zajął "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który rozszedł się w ilości 122 722 egz. Największy spadek sprzedaży zanotowała czwarta w zestawieniu "Dziewczyna" (Axel Springer Polska), która rozchodziła się w I kwartale obecnego roku średnio w 122 544 egzemplarzach - o ponad 12 tys. egz. mniej niż w tym samym okresie 2007 roku
I kwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Twist | 199 531 | 143 817 | 216 455 | 144 785 |
Popcorn | 178 175 | 125 928 | 223 586 | 116 848 |
Fun Club | 143 194 | 122 722 | 149 841 | 108 581 |
Dziewczyna | 192 334 | 122 544 | 246 538 | 134 861 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 95 000 | 76 688 | 103 333 | 73 469 |
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki młodzieżowe w I kw. 2008: "Twist" liderem, spadek "Dziewczyny"