SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki młodzieżowe w I kw. 2008: "Twist" liderem, spadek "Dziewczyny"

"Twist" był najchętniej kupowanym miesięcznikiem młodzieżowym w I kwartale obecnego roku, rozchodząc się średnio w prawie 144 tys. egzemplarzy. Największy spadek sprzedaży zanotowała natomiast "Dziewczyna".

"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 143 817 egz., będąc tym samym liderem rynku miesięczników młodzieżowych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Czasopismo zanotowało minimalny wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Na drugim miejscu uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) z 125 928 sprzedawanych średnio egzemplarzy, natomiast na trzecią pozycję zajął "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który rozszedł się w ilości 122 722 egz. Największy spadek sprzedaży zanotowała czwarta w zestawieniu "Dziewczyna" (Axel Springer Polska), która rozchodziła się w I kwartale obecnego roku średnio w 122 544 egzemplarzach - o ponad 12 tys. egz. mniej niż w tym samym okresie 2007 roku

I kwartał

2008 2007
ZKDP Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Twist 199 531 143 817 216 455 144 785
Popcorn 178 175 125 928 223 586 116 848
Fun Club 143 194 122 722 149 841 108 581
Dziewczyna 192 334 122 544 246 538 134 861
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 95 000 76 688 103 333 73 469

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki młodzieżowe w I kw. 2008: "Twist" liderem, spadek "Dziewczyny"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl