SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja komunikacji sidorowicz.co po rebrandingu jako Mediocre

Agencja komunikacji sidorowicz.co działa od teraz teraz jako Mediocre. Rebranding obejmuje obok zmiany nazwy także nową stronę internetową i identyfikację wizualną

Agencja sidorowicz.co od lat specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru kultury, muzyki, sztuk wizualnych, mody i designu realizowanych zarówno dla dużych jak i niezależnych marek.

Wchodząc w szósty rok działalności, wraz z dalszym rozwojem agencja przechodzi rebranding, któremu towarzyszy zmiana nazwy, identyfikacji wizualnej oraz powstanie nowej strony internetowej która prezentuje portfolio agencji.

Mediocre prowadzi Monika Sidorowicz

-  Dlaczego Mediocre? To przewrotne. Specjalizujemy się bowiem w nietypowych realizacjach. Z drugiej strony, uważam, że to słowo w obecnych czasach w bardzo ciekawy sposób samoistnie zmienia swoją konotację. W kulturze, której jest wreszcie przestrzeń na różnorodność, w której kluczowa stała się tolerancja, gdzie funkcjonuje empatia, w której można pokazać słabość, gdzie prężenie muskuł nie jest już fajne, gdzie zanika przyzwolenie na działania których celem jest największy możliwy zysk za wszelką cenę, a obowiązkiem staje się rozwój oparty na zrównoważonych wartościach. Dostrzeganie wyjątkowości. Unikanie bezrefleksyjnego replikowania masowych trendów. Szukanie unikalnej tożsamości. Kiedyś każdy chciał być awesome, dziś nikt już nie powinien się wstydzić być mediocre - tłumaczy właścicielka i  założycielka agencji Monika Sidorowicz.

Monika Sidorowicz powołała agencję do życia 6 lat temu, a w branży obecna jest od ponad 14 lat.

W Mediocre zarządza 7-osobowym zespołem o uzupełniających się kompetencjach: tworzącym strategie, koncepty kreatywne, realizującym produkcje, zajmującym się projektowaniem graficznym, animacją, wdrażającym kampanie komunikacyjne, content i aktywacje na social media, prowadzącym działania PR, media relations oraz kampanie performance.

Agencja realizowała projekty dla klientów takich jak: Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, Warsaw Gallery Weekend, H&M, LVMH, WWF Polska, Balagan Studio, Biennale Warszawa, Jägermeister, Eurocash czy JEMS Architekci oraz artystów m.in PRO8L3M, Sokół, DZIARMA czy Hurts.

Rebranding od zera zrealizowany został w ramach zespołu agencji, od strategii, przez kreację, design identyfikacji wizualnej, aż po projekt nowej strony internetowej. Za wdrożenie nowej strony odpowiada 8080.studio.

Dołącz do dyskusji: Agencja komunikacji sidorowicz.co po rebrandingu jako Mediocre

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaka agencja dla ciebie pracuje?
- Marna...
0 0
odpowiedź
User
Bruno
Hahahaha. Piękna nazwa agencji!!!

mediocre: mierny, pośledni, średni, przeciętny, nieszczególny
0 0
odpowiedź
User
K.
Cudownie, tylko startować do anglojęzycznych klientów...
0 0
odpowiedź