Medialny budżet IHG dla Mindshare
Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na planowanie i zakup mediówdla międzynarodowej sieci hotelowej InterContinental Hotels Groups(IHG).
W finałowej rozgrywce przetargu na warty 80 milionów funtówglobalny budżet medialny IHG, Mindshare (należący do holdingu WPPGroup) pokonał dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).
Wcześniej z rywalizacji wycofał się dom mediowy MPG (HavasMedia). a wyeliminowany z niej został Carat (Aegis Group), który dotej pory obsługiwał w Europie budżet należących do sieci marekCrowne Plaza, Holiday Inn oraz Express by Holiday Inn.
IHG twierdzi, że na całym świecie dysponuje większą liczbą pokoidla gości niż jakakolwiek inna firma hotelowa. Do grupy należy 4,1tysiąca hoteli z liczbą ponad 600 tysięcy pokoi.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet IHG dla Mindshare