Mediafarm odpowiada za sprzedaż reklam w serwisach Gry-OnLine.pl
Od początku października jedyną reklamową siecią wideo współpracującą z serwisami należącymi do firmy Gry-OnLine jest Mediafarm.
Sieć Mediafarm zajmie się sprzedażą i realizacją kampanii w serwisach gry-online.pl oraz tvgry.pl w modelach rezerwacyjnym i programmatic, wydawca zaś nadal samodzielnie będzie oferować kampanie dedykowane.
Zdaniem Michała Bobrowskiego, członka zarządu Gry-Online, współpraca z Mediafarm to optymalne rozwiązanie dla realizacji celów spółki w obszarze reklamy wideo. - Dzięki temu możemy skupić pełnię uwagi naszego wewnętrznego działu sprzedaży na klientach pośrednio i bezpośrednio związanych z branżą gier wideo, w której funkcjonujemy od ponad 16 lat - uzasadnia Bobrowski.
Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
Dołącz do dyskusji: Mediafarm odpowiada za sprzedaż reklam w serwisach Gry-OnLine.pl