Matka, syn i dinozaury w reklamie Nescafe Gold Blend (wideo)
Filiżanka kawy Nescafe Gold Blend przekonuje matkę do rezygnacji z pracy i wspólnej zabawy z synem. W roli narratora w nowej kampanii marki autorstwa agencji Publicis London wystąpił Tcheky Karyo, bohater filmu „Bad Boys”.
Tcheky Karyo wystąpił w roli czarnego charakteru w filmie „Bad Boys” w 1995 roku. Nowa kampania Nescafe Gold Blend ruszyła 11 maja w wybranych stacjach telewizyjnych, będzie prowadzona też w kinach. Jej wsparciem są działania na outdoorze i w mediach społecznościowych.
Spot zaczyna się historią pokazującą matkę, która wspólnie z synem znajduje się w krainie prawdziwych dinozaurów, wspólnie zwiedzają okolicę, oglądają prehistoryczne gady. Historię opowiada pokazywany w tle Tcheky Karyo.
W pewnym momencie nagle kobieta pokazana jest w realnym świecie - w domu, przy biurku i komputerze. Pod biurkiem siedzi chłopiec, który bawi się figurkami dinozaurów. Wtedy matka sięga po kubek z kawą Nescafe Gold Blend, po jej wypiciu odchodzi od laptopa i zaczyna wspólnie z synem bawić się miniaturowymi zwierzątkami.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Richard Howatson, dyrektor marketingu dywizji napojów w Nestle (właściciel marki Nescafe) stwierdził, że dział marketingu firmy wspólnie z agencją Publicis opracowali bardzo emocjonalną kampanię , która ma trafiać prosto w serca współczesnych konsumentów.
- Chcieliśmy tą kampanią wzniecić miłość konsumentów do marki Nescafe Gold Blend przypominając ludziom, że w życiu codziennym są ważne małe, codzienne rzeczy, gesty - powiedziała Sue Higgs, dyrektor kreatywny Publicis London.
Produkcją reklam zajęło się studio Pictures Park, media zaplanował i kupił ZenithOptimedia, a OgilvyOne odpowiada za kampanię w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Matka, syn i dinozaury w reklamie Nescafe Gold Blend (wideo)