„Mali Giganci” hitem TVN. Kolejna edycja za rok
Program „Mali Giganci” wiosną w TVN oglądało średnio 3,38 mln widzów. Stacja w paśmie emisji talent-show zyskała 1,2 mln oglądających i była zdecydowanym liderem rynku. Kolejna edycja formatu powinna trafić na antenę za rok.
Talent-show „Mali Giganci” na antenie TVN pokazywany był w soboty o godz. 20.00, w okresie od 7 marca do 2 maja br. Średnia widownia dziewięciu odcinków wyniosła 3,38 mln osób, co przełożyło się na 22,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek programu, który obejrzało średnio 3,75 mln osób.
Widownia „Małych Gigantów” odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
07-03-2015 |
3 745 939 |
23,58% |
21-03-2015 |
3 705 756 |
23,95% |
14-03-2015 |
3 692 084 |
22,93% |
Format miał o 1,2 mln widzów więcej niż pokazywana w analogicznym okresie rok wcześniej w tym samym paśmie czwarta edycji talent-show „X Factor”. Oglądało ją średnio 2,18 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 14,70 proc. oraz 18,11 proc. (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania „Małych Gigantów” TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmowała TVP1 z udziałem na poziomie 12 proc., nadająca w tym czasie m.in.. serial „Strażacy”, filmy i „Wiadomości”. Dalej plasowały się: Polsat (11,23 proc.; „Celebrity Splash!”, film) oraz TVP2 (7,93 proc.; filmy fabularne).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka i Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVN - Mali Giganci |
3 378 668 |
22,36% |
21,82% |
TVP1 |
1 813 474 |
12,00% |
9,17% |
Polsat |
1 697 186 |
11,23% |
12,52% |
TVP2 |
1 198 508 |
7,93% |
9,72% |
Wpływy reklamowe z dziewięciu odcinków „Małych Gigantów” wyniosły 24,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Uczestnikami produkcji były dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko. Talent-show wygrała drużyna Piotra Rubika - Klika Rubika, czyli Olivia, Kinga, Staś, Nina i Adam.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności programu - mówi nam Joanna Górska, szef zespołu PR Grupy TVN.
Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że TVN planuje realizację drugiej edycji „Małych Gigantów”. Na antenę stacji trafi ona najprawdopodobniej wiosną przyszłego roku. Jesienią TVN planuje bowiem wyemitować kolejną edycję „Mam talent!” (więcej na ten temat).
Warto dodać, że wszyscy uczestnicy talent-show zaprezentują się jeszcze w specjalnym odcinku, który TVN pokaże w przyszłą sobotę.
Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, meksykańskiej stacji Televisa. W jury programu znaleźli się: Kuba Wojewódzki, Agnieszka Chylińska i Katarzyna Bujakiewicz, a prowadził go Filip Chajzer. Show realizowała firma FremantleMedia Polska.
Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci” hitem TVN. Kolejna edycja za rok