“M jak Mieszkanie” najbardziej w dół, zyskała tylko “Weranda”
W październiku ub.r spadki sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny wnętrzarskie poza “Werandą”, której wynik poszedł do góry Najwięcej stracił miesięcznik “M jak Mieszkanie”. Liderem segmentu pozostają “Cztery Kąty”.
Rozpowszechnianie płatne razem “Czterech Kątów” (Agora SA) w październiku 2010 roku wyniosło 109 108 egz. i było o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 41 110 egz., notując spadek o 11,5 proc. względem października 2009 roku.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 36 284 egz. Tytuł ten zanotował spadek aż o 36,5 proc. - największy w całym rankingu.
Wzrostem pochwalić się może jedynie zajmująca czwartą lokatę “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej wynik sprzedażowy w październiku ub.r. to 26 342 egz., co oznacza wzrost o 13 proc. względem analogicznego miesiąca rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Cztery Kąty | 109 108 | 116 393 |
Moje Mieszkanie | 41 110 | 46 437 |
M jak Mieszkanie | 36 284 | 57 169 |
Weranda | 26 342 | 23 306 |
Dom & Wnętrze | 21 000 | 22 071 |
Dobre Wnętrze | 18 347 | 20 349 |
Mój Piękny Dom | 17 765 | 20 654 |
Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. widać, że wzrost zanotowały jedynie “Cztery Kąty” (o 27 proc.). Pozostałe tytuły straciły, najwięcej “Moje Mieszkanie” (- 35,2 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Cztery Kąty | 109 108 | 85 892 |
Moje Mieszkanie | 41 110 | 63 484 |
M jak Mieszkanie | 36 284 | 55 135 |
Weranda | 26 342 | 28 400 |
Dom & Wnętrze | 21 000 | 25 030 |
Dobre Wnętrze | 18 347 | 26 319 |
Mój Piękny Dom | 17 765 | 18 806 |
Dołącz do dyskusji: “M jak Mieszkanie” najbardziej w dół, zyskała tylko “Weranda”