„M jak Mama” z nową makietą i w mniejszym formacie
Od kwietniowego wydania, które trafi na rynek 5 marca br., miesięcznik parentingowy „M jak Mama” (ZPR Media) zyska nową makietę i logo. Zmieni się też jego format i zawartość.
Tytuł zyska wyraźną strukturę - osobno będą działy poświęcone kobiecie w ciąży, młodej mamie po porodzie oraz opiece nad dzieckiem, a każdy z nich zostanie wyróżniony kolorystycznie. W środku magazynu pojawi się dodatek tematyczny , który łatwo będzie można wyrwać i kolekcjonować (w kwietniowym wydaniu wkładka poświęcona będzie etapom porodu).
- W odpowiedzi na potrzeby młodej czytelniczki treść merytoryczna będzie w większym stopniu przedstawiona w formie praktycznych ściągawek, przeglądów, testów i porównań - mówi Marta Radzik-Maj, redaktor naczelna „M jak Mama”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Pojawią się autorskie rubryki sygnowane przez zespół redakcji jak np. „Gotuj z brzuszkiem” i „Zakupy dla dziecka”. Atrakcyjniejszy kształt graficzny zyskają przeglądy rynkowej oferty dla mam i dzieci oraz testy produktów. Nowa szata graficzna magazynu będzie bardziej przejrzysta i ma podkreślać ekspercki charakter pisma. Stworzyła ją Bożena Kalinowska.
„M jak Mama” zmienia też format z 210x280 na 200x273 mm. Bez zmian pozostaje cena pisma, wynosząca 3,99 zł.
Z danych ZKDP wynika, że w okresie od stycznia do listopada ub.r. średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „M jak Mama” wynosiła 16 312 egz.
Dołącz do dyskusji: „M jak Mama” z nową makietą i w mniejszym formacie