Lubelszczyzna promuje się w kanałach tematycznych TVN i Polsatu -wideo
Pod hasłem "Lubelskie świetne na weekend" rozpoczyna się właśniepierwsza w historii ogólnopolska telewizyjna kampania promującaLubelszczyznę. Spoty reklamujące ten region przez dwa tygodnie będąsię pojawiać w kanałach tematycznych Polsatu i TVN.
Spoty reklamowe prezentują najciekawsze turystycznie miejscaLubelszczyzny, tj. Kazimierz Dolny, Nałęczów, Zamość, Chełm zunikalnymi podziemiami kredowymi i oczywiście Lublin. Oprócz tychturystycznych "ikon" filmy pokazują jak można atrakcyjnie spędzićczas na Lubelszczyźnie. Dlatego w spotach pojawiają się konie,ścieżki rowerowe, ruady i jacht. Na ścieżkę dźwiękową składa sięoptymistyczna muzyka z wesołym pogwizdywaniem w tle, wzmacniającaprzekaz, że weekend w tym regionie to czas przyjemnego relaksu,spokoju i oderwania od codziennej pracy. Głosu do filmu użyczyłJanusz Szydłowski - jeden z najlepszych i najbardziejrozpoznawalnych lektorów w Polsce.
Film promujący Lubelszczyznę nagrywali doświadczeni fachowcy.Zdjęcia zrealizował Marek Wójcik, znany operator TVP Lublin, atechniką na planie zajął się Waldemar Michalski, na co dzieńwspółpracujący z TVN. Animacje komputerowe wykonała Joanna Polak,malarka i reżyser, absolwentka ASP w Poznaniu, a montaż zrealizowałPaweł Łukowski pracujący wcześniej przy filmie "Granica 803 - MostEuropejski". Reżyserem i scenarzystą jest Jan Matysik, dyrektoragencji Cumulus, która zajęła się kreacją i realizacją filmureklamowego.
Spoty będą prezentowane w pięciu kanałach tematycznych: TVN 24,TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Extra. .Akcja przygotowana przez Urząd Marszałkowski WojewództwaLubelskiego potrwa dwa tygodnie - od czwartku 5 czerwca do środy 18czerwca. Stacje TVN wyemitują 175 spotów, a Polsat 140 spotów 30- i9-sekundowych. Wszystkie filmy reklamowe nadawane będą wprime-time'owym czasie antenowym między godzinami 18:00 a23:59.
W sumie za dwutygodniową kampanię w pięciu kanałach obutelewizji, władze województwa lubelskiego zapłacą niespełna 218tys. zł - przy wstępnych kosztach szacowanych na ponad 300-400tysięcy. W związku z tym rozważana jest możliwość wzmocnienia irozszerzenia kampanii na mieszkańców wszystkich regionów Polskipoprzez dodatkową emisję spotów promujących Lubelszczyznę naantenach 16 Ośrodków Regionalnych Telewizji Polskiej, cooznaczałoby dotarcie do 2-3 mln odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Lubelszczyzna promuje się w kanałach tematycznych TVN i Polsatu -wideo