Leo Burnett dla Commercial Union Polska
Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct .
Dwumiesięczny przetarg, w którym brało udział sześć agencji, zakończył się zwycięstwem Leo Burnett Warszawa. Zakres obsługi obejmuje działania ATLowe, a umowa ma charakter stałej współpracy.
"Pracując nad odpowiedzią na brief przetargowy, skupiliśmy się na dogłębnym poznaniu biznesu klienta oraz zachowań konsumentów, co pozwoliło nam na przygotowanie propozycji zintegrowanej kampanii obejmującej wszystkie kanały komunikacji", podkreśla Cezary Anton, dyrektor zarządzający Leo Burnett Warszawa.
"Rozwiązania zaproponowane przez Leo Burnett Warszawa najlepiej odpowiadały założeniom briefu. Duża wiedza agencji na temat konsumenta, zaproponowana strategia komunikacji oraz efektywne jej przełożenie na rozwiązania kreatywne dały nam podstawy do wyboru Leo Burnett Warszawa jako naszego partnera biznesowego", mówi Brian Richards - dyrektor projektu ubezpieczeń komunikacyjnych w Commercial Union Polska - Towarzystwie Ubezpieczeń Ogólnych SA.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett dla Commercial Union Polska