SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kupuj, jak lubisz" w reklamach Żabki Nano

Żabka Nano, sieć sklepów autonomicznych z grupy Żabka Polska, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Akcji towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka.

Kampania 360 stopni, jednak bez telewizji, jest realizowana  w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach – Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie – prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH.

W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Warszawiacy zobaczą także w listopadzie i grudniu murale w 4 lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej.

Zakupy w przerwie meczu i snu w reklamie Żabki Nano

W spotach reklamowych w zabawny sposób pokazano historie dwóch osób, które kupują, jak lubią. Pierwszy, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i wyskakuje do Żabki Nano po szybkie zakupy. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy, korzystając z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.

W Żabce Nano do 200 zł na zakupy

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, w ramach której można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano.

Pierwszy bon – 5 zł na start – klient otrzymuje od razu po aktywowaniu promocji w aplikacji. Każdy kolejny bon klient otrzyma po wykonanych zakupach na łączną kwotę 15 zł. Promocja działa kumulatywnie – wymagane 15 zł może składać się z więcej niż jednych zakupów (np. transakcja 5 zł i druga na 10 zł). Bon generowany jest po pobraniu środków z karty i wystawieniu rachunku. Informację o otrzymaniu bonu klient otrzymuje pushem. Promocję można aktywować do 6 grudnia br. i korzystać z niej przez 40 dni.

Agencja Przestrzeń, w ramach wygranego przetargu, odpowiada za ideę kreatywną i pełną egzekucję tej kampanii.

Jak działa Żabka Nano?

Autonomiczny sklep Żabka Nano wykorzystuje metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z Adyen. Wstęp do sklepu możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej - klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala i drzwi otworzą się automatycznie.

Przy pierwszej wizycie klient podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzeniem zakupów. Gdy będzie już w środku, wystarczy, że weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie. Zamontowany w Żabce Nano system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. machine learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność za pomocą wykorzystanej przy wejściu karty płatniczej. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwa.

Dołącz do dyskusji: „Kupuj, jak lubisz" w reklamach Żabki Nano

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Dziękuję. Za drogo. U Marka taniej, a i alkohol można nabyć.
0 0
odpowiedź
User
|M
A dla kogo ta autonomia ?
0 0
odpowiedź