SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuchenne rewolucje” wygrały z konkurencją; 35 mln zł z reklam

Czwarty sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN więcej widzów niż nadawaną rok temu drugą serię. Reality-show Magdy Gessler był liderem zarówno w paśmie premierowym w czwartki, jak i w paśmie powtórkowym w soboty.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w nowym paśmie - w czwartki o 21.30, śledziło 2,79 mln widzów, co dało stacji 21,05 proc. udziału w grupie 4+ i 26,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Z kolei powtórki, nadawane w dawnym paśmie premierowym (soboty o 18.00), śledziło 2,03 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,22 proc. i 22,95 proc. (dane bez ostatniego odcinka).

W analogicznym okresie ub.r. w czwartkowym paśmie o 21.30 TVN miał 2 mln widzów, co dało kanałowi 14,89 proc. udziału w 4+ i 17,34 proc. w 16-49. Natomiast odcinki drugiej serii programu, nadawane wówczas w soboty o 18.00,przyciągały średnio 2,54 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 22,10 proc. i 28,18 proc.

W czasie emisji “Kuchennych rewolucji” TVN była liderem rynku. Drugie miejsce w czwartkowym paśmie o 21.30 zajmowała Jedynka, emitująca wówczas “Rezydencję”, “Sprawę dla reportera” i filmy fabularne, co dawało jej 20 proc. udziału w grupie 4+. Trzecie miejsce zajął Polsat (“Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”, filmy; 16,90 proc.), czwarta była TVP 2 (7,30 proc.). W grupie komercyjnej TVN był liderem przed Polsatem.

Z konkurencją wygrały też sobotnie powtórki. Tam drugie miejsce wśród wszystkich widzów zajęła Dwójka z udziałem na poziomie 15,20 proc., emitująca “Panoramę”, “Sport” i “Pogodę”. W grupie 16-49 wiceliderem był jednak Polsat.

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie w wieku 25-59 lat oraz mieszkańcy miast.


fot. TVN

Przychody reklamowe w przypadków odcinków premierowych formatu wynosiły 35 mln zł. Dodatkowo wpływy z powtórek to 16,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Emitowana rok temu druga odsłona przyniosła z reklam tylko 14,7 mln zł.

Kolejną edycję “Kuchennych rewolucji” telewizja TVN planuje nadać wiosną 2012 roku. Ruszyły już nagrania nowych odcinków.


Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
08-09-2011 2 677 527 20,95% 26,16%
15-09-2011 2 399 843 18,62% 23,88%
22-09-2011 2 376 142 18,42% 23,21%
29-09-2011 2 436 333 18,61% 23,81%
06-10-2011 2 710 417 20,60% 26,74%
13-10-2011 2 965 595 22,69% 28,15%
20-10-2011 2 689 979 20,14% 24,92%
27-10-2011 2 963 161 21,78% 25,46%
03-11-2011 2 838 172 21,07% 25,92%
10-11-2011 2 784 594 21,07% 26,97%
17-11-2011 3 186 575 23,12% 29,43%
24-11-2011 2 801 136 21,05% 26,90%
01-12-2011 3 158 763 24,13% 28,28%
08-12-2011 3 054 213 22,22% 27,44%
Średnia 2 788 804 21,05% 26,26%
 KONKURENCJA
Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN – KR 2 788 804 21,05% 26,26%
TVP 1 2 645 644 20,00% 11,95%
Polsat 2 235 808 16,90% 18,30%
TVP 2 965 715 7,30% 7,84%
POWTÓRKI
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
10-09-2011 1 365 269 16,60% 19,92%
17-09-2011 1 590 468 18,91% 24,77%
24-09-2011 1 702 609 18,89% 21,41%
01-10-2011 1 809 611 20,66% 27,31%
08-10-2011 2 252 267 20,15% 25,93%
15-10-2011 1 858 731 16,82% 20,87%
22-10-2011 2 162 935 18,52% 24,04%
29-10-2011 2 227 001 18,65% 23,95%
05-11-2011 2 261 263 17,00% 20,15%
12-11-2011 2 289 296 17,98% 24,98%
19-11-2011 2 264 086 17,63% 22,26%
26-11-2011 2 414 177 19,12% 23,61%
03-12-2011 2 219 552 16,78% 19,92%
Średnia 2 031 742 18,22% 22,95%
 KONKURENCJA
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN – KR 2 031 742 18,22% 22,95%
TVP 1 1 516 365 13,59% 10,22%
TVP 2 1 696 190 15,20% 9,45%
Polsat 1 661 613 14,89% 16,16%


Profil widowni reality-show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,01% 77
Kobiety 62,99% 122
Wiek  4-9 1,62% 27
 10-15 3,20% 47
16 - 19 2,80% 50
20 - 24 5,07% 64
25 - 29 11,72% 132
30 - 34 12,02% 145
35 - 39 8,75% 119
40 - 44 7,86% 123
45 - 49 8,03% 117
50 - 54 10,20% 127
55 - 59 10,96% 141
60 17,78% 88
Wlk. miasta Wieś 26,97% 69
< 50 tys. 25,30% 105
50-100 tys. 10,16% 118
100-200 tys. 11,67% 144
> 200 tys. 25,90% 129
Zawód Top management 10,65% 123
Pracownicy średniego szczebla 22,92% 153
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,61% 108
Emeryci 25,00% 97
Inni 19,82% 65
Wykształcenie Podstawowe 45,92% 102
Średnie 33,60% 114
Wyższe 15,67% 125
Inne 4,81% 38


 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” wygrały z konkurencją; 35 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
hm... co do powtórek w soboty to coś mi sie nie zgadza bo jakoś w tamtym tygodniu była informacja na WM że w tym czasie liderem jest Polsat i "pamiętniki z wakacji" http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pamietniki-z-wakacji-poprawily-wyniki-polsatu-o-milion-widzow więc wynika z tego, że te 15 minut różnicy (kiedy kończą sie "Pamiętniki" a nadal trwają "Rewolucje") ciągnie średnią całego programu do góry
0 0
odpowiedź
User
Jedrekchef
Tylko oszołomy oglądają taki program ktorzy nie znają się na gotowaniu oraz nie mają pojecia o prowadzeniu knajpy jak i w polityce za kaczynskim tez wielu głosuje mimo że jest oszołomem
0 0
odpowiedź
User
l
Tzw ogladalnosc w miastach to nic innego jak biedna wiocha ktora wynajmuje mieszkania po pare osób i zjechała do Warszawy znalezc jakakolweik prace i tle na temeat tandety szmiry i badziewia o nazwie TVN
0 0
odpowiedź