SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale pokonał konkurencję. 11,7 mln zł z reklam

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,15 mln osób, o 180 tys. mniej niż edycję talk-show emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu był liderem w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 11,67 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech Kurczewski Kuba Wojewódzki, fot: TVN / FremantleMedia Polska / Wojciech Kurczewski

Premierowe odcinki 19. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 1 września do 8 grudnia br. Oglądało je średnio 1,15 mln osób, co zapewniło stacji 12,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,41 mln widzów. Wyemitowany został on 29 września br., a gościli w nim Zenon Martyniuk i raper Sobota.

Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-09-2015

1 405 912

15,90%

17-11-2015

1 310 041

12,72%

20-10-2015

1 250 015

13,14%

W porównaniu z emitowaną rok temu 17. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 180 tys. widzów. Program oglądało wówczas średnio 1,33 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 14,29 proc. oraz 16,26 proc.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 12,38 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. serial „Skazane” i filmy fabularne; 7,07 proc.), a czwarta - TVP1 (seriale „Generał bandytów”, „Pątniczka” i „Gwardia” oraz filmy; 4,89 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki

1 151 975

12,67%

15,86%

TVP2

1 125 746

12,38%

8,76%

Polsat

642 580

7,07%

8,22%

TVP1

445 010

4,89%

4,61%

Wpływy reklamowe z jesiennego sezonu programu wyniosły 11,67 mln zł. Dla porównania, 17. sezon z reklam przyniósł 11,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale pokonał konkurencję. 11,7 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
kw = crap tvn
0 0
odpowiedź
User
MT
Bezczelny dziadek udający intelektualistę.
0 0
odpowiedź
User
jakub2
Kto w ogóle chce oglądać takich nie okrzesanych prostaków ??????????????
0 0
odpowiedź