SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Show „Kuba Wojewódzki” ogląda 820 tys. widzów. TVN nadal liderem

Najnowszy sezon „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 820 tys. osób, o 124 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 28. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 marca br.

Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 820 tys. osób, co zapewniło stacji 9,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 878 tys. widzów. Wyemitowany został on 10 marca br., a gościli w nim bohaterowi "Gogglebox" (Sylwia Bomba, Agnieszka Kotańska i Krzysztof Ufnal) oraz piosenkarz Ralph Kamiński.

W porównaniu do emitowanej rok temu 26. serii, widownia "Kuby Wojewódzkiego" spadła o 124 tys. osób. Premierowe odcinki formatu oglądało wówczas średnio 944 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 10,99 proc. w 4+, 14,58 proc. w 16-49 oraz 12,86 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy, co przekłada się na 6,97 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Magazyn Expressu Reporterów”; 6,33 proc.). Ostatnie miejsce przypadło TVP2 (program edukacyjny "Zainwestuj w marzenia"; 4,98 proc.). Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN ma przewagę nad konkurencją.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” ogląda 820 tys. widzów. TVN nadal liderem

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Błędy
Czas zwijać żagle.
Ps. Agnieszka Kotońska
odpowiedź
User
marketer
Serce w rozterce, nie da się przeprowadzić wartościowej rozmowy by jednocześnie zaspokoić najniższe gusta.
odpowiedź
User
Młody
Ale gości ma dobrych, plus za Ralpha i Kwiat jabłoni
odpowiedź