SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna zmiana w Eurozecie. Odchodzi Maciej Chodorowski

Grupa Eurozet rozstaje się z Maciejem Chodorowskim, dyrektorem analiz i planowania strategicznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Rozstajemy się za porozumieniem stron - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa Eurozetu. Przyczyn tej decyzji nie podaje. Nie wiadomo na razie kto przejmie obowiązki szefa analiz i planowania strategicznego w spółce.

Maciej Chodorowski dołączył do Eurozetu w 2010 roku. Wcześniej był m.in. dyrektorem departamentu badań CR Media Consulting i doradcą zarządu Grupy Ad.point. Uczestniczył w tworzeniu standardów badań i analiz słuchalności radia oraz planowania i optymalizacji kampanii radiowych, prasowych, a także internetowych.

Odejście Chodorowskiego to kolejna zmiana personalne w Eurozecie w ostatnich tygodniach. W tym czasie z nadawcą rozstali się m.in. redaktor naczelny Radia ZET Rafał Olejniczak, szef muzyczny stacji Wojciech Jagielski oraz dyrektor finansowa spółki Renata Bardecka.

W ostatnich falach badania słuchalności Radio ZET notowało rekordowo niskie wyniki - w I kwartale br. było to 13,2 proc. udziału w rynku, wobec 15,7 proc. rok wcześniej (według Radio Track - zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich).

 

Dołącz do dyskusji: Kolejna zmiana w Eurozecie. Odchodzi Maciej Chodorowski

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
5 piętro
w maju leci prezes - i dobrze bo potrzeba kogoś z pomysłem. Na razie cały czas toniemy...
0 0
odpowiedź
User
german
ilu oni tam jeszcze dyrektorów, specjalistów oraz innych świętych mają?
0 0
odpowiedź
User
ja
Jeśli Zetka chce cos poprawić to WRESZCIE musi wymienić pasmo poranne - ta trójka jest dramatyczna, nie idzie ich słuchać. Kiepskie żarty, irytujące głosy. Późniejsze pasmo Aga i Tomek o wiele przyjemniejsze i ciekawsze, lepsze niż w RMF pasmo "byle do piątku". I podstawa - WIADOMOŚCI. Szef informacji powinien polecieć na... wiadomo. To co oni zrobili ze swoimi wiadomościami to jakaś parodia. Mają bardzo dobrych dziennikarzy, ale sami serwisanci są tacy sobie, a już zawartość merytoryczna... Szkoda gadać. Tu są potrzebne zmiany!
0 0
odpowiedź