SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej straciła 'Claudia'

W lutym 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta Życie" w lutym b.r. wyniosła 519 049 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 517 286 egz. (wzrost o 5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Poradnik Domowy" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 238 egz. (spadek o 8 proc.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 519 049 -
Dobre Rady 517 286 493 399
Poradnik Domowy 405 238 441 936
Świat Kobiety 403 000 483 178
Claudia 283 495 358 670
Olivia 266 773 256 396


Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Kobieta i Życie" (o 12 proc.).

2009


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 519 049 462 393
Dobre Rady 517 286 512 408
Poradnik Domowy 405 238 408 621
Świat Kobiety 403 000 436 201
Claudia 283 495 308 296
Olivia 266 773 240 347

Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej straciła 'Claudia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl