Kłosiaki sponsoringowo reklamują Bakomę 7 Zbóż (wideo)
Rusza emisja telewizyjnych spotów sponsoringowych jogurtu Bakoma 7 Zbóż, których bohaterami są animowane Kłosiaki, brand heroes tej marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Upside, Orka Film i Universal McCann.
Każdy z siedmiu Kłosiaków symbolizuje jeden z rodzajów zbóż obecnych w jogurcie Bakoma 7 Zbóż. Ponadto bohaterowie nawiązują do programów i seriali, przy których emitowane są spoty sponsoringowe z ich udziałem. I tak Pszenica, występująca w spocie pokazywanym przy teleturnieju „Jeden z dziesięciu”, prezentuje swoje zdolności intelektualne. Żyto przy „Ojcu Mateuszu” przedstawia się jako ekspert od zadań specjalnych, wysportowany Proso pojawia się przy serwisie sportowym po głównym wydaniu „Wiadomości”, roztrzepany Owies - przy „Boso przez świat”, Jęczmień - przy „Komisarzu Alex”, dowcipna Gryka - przy „Familiadzie”, a młody Ryż - przy serialu „Rodzinka.pl”.
Koncepcję kampanii przygotował UM Entertainment, specjalistyczny dział domu mediowego Universal McCann. - To pierwsza tego typu akcja promocyjna w polskiej telewizji. Nadaliśmy każdemu z Kłosiaków obecnych w jogurtach Bakomy 7 zbóż indywidualne cechy, a następnie dopasowaliśmy ich „osobowości” do poszczególnych programów telewizyjnych - opisuje Monika Wójcicka, szefowa UM Entertainment.
Kreację wszystkich spotów przygotowała agencja Upside, a ich produkcją zajęło się studio Orka Film.
Kampania potrwa do II połowy października.
Dołącz do dyskusji: Kłosiaki sponsoringowo reklamują Bakomę 7 Zbóż (wideo)