KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie
Pod hasłem "Będzie po Twojemu" ruszył kolejny etap kampanii reklamowej KIA Soul. Akcja pokazuje w prasie i internecie, jak można zmienić design tego samochodu.
Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Będzie po Twojemu" kampania
reklamowa KIA Soul podkreśla, że design tego samochodu można
dostosowywać do swoich potrzeb według wzorów dostępnych w serwisie
internetowym www.kiasoul.pl.
Dwa warianty kreacji, przeznaczone do prasy kobiecej i magazynów
czytanych przez mężczyzn, pokazują umownie, jak auto tej marki jest
tatuowane.
Akcja od 2 marca jest prowadzona w prasie (Tele Magazyn, Max Magazine, Glamour, Pani, Avanti, Logo, Playboy, CKM, Auto Świat, Motor, Auto Moto, Auto Motor i Sport, Top Gear, Sukces, Brief, Press, Marketing&More, Focus, Focus Historia, National Geographic) i internecie (m.in. Onet.pl, wp.pl, Gazeta - moto.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 7 kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie