Katarzyna Baranowska: z Artefakt do Fox Strategy
Od października do zespołu agencji Fox Strategy dołączyła Katarzyna Baranowska, obejmując funkcję SEM maganera. Ostatnio pracowała w spółce Artefakt.
Katarzyna Baranowska jako SEM manager w Fox Strategy będzie koordynować i odpowiadać za wszystkie działania związane z projektowaniem i prowadzeniem kampanii w wyszukiwarce Google, a także z poprawą konwersji dla serwisów i sklepów internetowych. Jej zadaniem będzie również promocja marki i prowadzenie działań wspierających rozwój firmy.
Wcześniejsze doświadczenie zdobywała pracując przez kilka lat we wrocławskiej agencji Artefakt (należącej obecnie do Grupy Bauer Media) jako starszy specjalista ds. marketingu internetowego, a następnie jako manager ds. szkoleń w dziale SEO. Odpowiadała również za promocję marki Artefakt.
Katarzyna Baranowska posiada 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych dla e-commerce i dużych serwisów internetowych oraz przygotowuje i wdraża strategie umożliwiające wzrost popularności stron www w wyszukiwarce Google. Równocześnie zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu SEO. Jest kwalifikowanym specjalistą Google Analytics.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Baranowska: z Artefakt do Fox Strategy