SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Baranowska: z Artefakt do Fox Strategy

Od października do zespołu agencji Fox Strategy dołączyła Katarzyna Baranowska, obejmując funkcję SEM maganera. Ostatnio pracowała w spółce Artefakt.

Katarzyna BaranowskaKatarzyna Baranowska

Katarzyna Baranowska jako SEM manager w Fox Strategy będzie koordynować i odpowiadać za wszystkie działania związane z projektowaniem i prowadzeniem kampanii w wyszukiwarce Google, a także z poprawą konwersji dla serwisów i sklepów internetowych. Jej zadaniem będzie również promocja marki i prowadzenie działań wspierających rozwój firmy.

Wcześniejsze doświadczenie zdobywała pracując przez kilka lat we wrocławskiej agencji Artefakt (należącej obecnie do Grupy Bauer Media) jako starszy specjalista ds. marketingu internetowego, a następnie jako manager ds. szkoleń w dziale SEO. Odpowiadała również za promocję marki Artefakt.

Katarzyna Baranowska posiada 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych dla e-commerce i dużych serwisów internetowych oraz przygotowuje i wdraża strategie umożliwiające wzrost popularności stron www w wyszukiwarce Google. Równocześnie zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu SEO. Jest kwalifikowanym specjalistą Google Analytics.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Baranowska: z Artefakt do Fox Strategy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Brawo!
odpowiedź
User
Joanna Kulis
Gratulacje, widziałam że blog - http://katarzynabaranowska.com też już ruszył! Powodzenia!
odpowiedź
User
Katarzyna Baranowska
Więcej informacji na moim blogu - http://katarzynabaranowska.com :)
odpowiedź