Kampania telefonu Samsung F300 z Beyonce
Trwa kampania nowego dwustronnego, muzycznego telefonu Samsung F300. Zobacz spot telewizyjny!
W promocję telefonu zaangażowała się piosenkarka Beyonce, która pokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie. Gwiazda została również twarzą kampanii reklamowej.
Wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300 jest
telewizja. Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśla
dualności telefonu. Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarki
słuchającej muzyki podczas spaceru (strona muzyczna telefonu) oraz
Beyonce jako business woman zajmująca się zarządzaniem firmą
odzieżową i własną kolekcja ubrań "House of Dereon". Kampania
rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15
sekundowymi.
Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwa
lipiec-sierpień 2007.
Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, w których liczne konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden z koncertów Beyonce w Barcelonie lub Londynie.Reklamy znalazły się również w TV GUIDE-ach czy A4. Nietypowe formy reklamy w formie wysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz Newsweek.
W Radio ZET i Radiostacji każdy utwór Beyonce jest poprzedzony jingem sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocji telefonu Samsung F300.
Kreacji Samsung F300 pojawiła się na nośnikach 12x3 i BL 8x4, większości jako cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, główne drogi oraz lotnisko w Warszawie.
Kampania Samsung F300 to także 30 sekundowy spot przed wybranymi filmami oraz plazmy w holach, dropy, standy, naklejki wielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach w łazienkach w sieci Multikino. Kampania trwa 4 tygodnie.
Kampania obejmuje również internet m.in. Gadu-Gadu (konkurs wspomagany banerami i spotami w radiu GG), onet.pl, polki.pl oraz grono.net.
Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach w Polsce m.in. przejście podziemne w centrum Warszawy oraz w kilku restauracjach i klubach - przykładem może być Restauracja Sanatorium w Sopocie.
Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADV a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Kampania telefonu Samsung F300 z Beyonce