Jurajska z nową etykietą i siatkarską kampanią (wideo)
Jurajska jest dostępna w nowym opakowaniu ze zmienioną etykietą. Odświeżoną identyfikację wizualną marki – i wspierającą ją kampanię reklamową – przygotowały agencje z ArtGroup.
Zmieniona etykieta na nowych butelkach wody Jurajska to element całego konceptu strategicznego i komunikacyjnego tej marki, który opracowała agencja art360.
Odświeżony wizerunek Jurajskiej wspiera kampania reklamowa przedstawiająca tę markę jako „oficjalną wodę polskiej siatkówki”. W podobny sposób brand był już reklamowany w ubiegłym roku (więcej).
Akcja reklamowa opiera się na billboardach sponsorskich emitowanych w Polsacie i Polsacie Sport przy relacjach z siatkarskiej Ligi Światowej. Działania obejmują również tematyczne owijki paletowe i zawieszki na butelki Jurajskiej oraz siatkarskie gadżety przeznaczone dla klientów.
Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja art360, przy realizacji spotu współpracując z agencją interaktywną artNewMedia, natomiast za obsługę BTL odpowiada artDesignStudio. Wszystkie te firmy należą do ArtGroup. Z kolei zakupem mediów na potrzeby akcji – zaplanowanej od 4 czerwca do zakończenia udziału polskiej reprezentacji w Lidze Światowej – zajął się dom mediowy U2 Media.
Dołącz do dyskusji: Jurajska z nową etykietą i siatkarską kampanią (wideo)