SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Info nowym liderem w DVB-T w marcu. Wydarzenia24 najwyżej wśród nowych kanałów

Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. w grupie 4+ było TVP Info, a w 16-49 pierwszy niezmiennie był Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Dokument, a najwięcej straciło Zoom TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Rachoń, fot. TVP Info Michał Rachoń, fot. TVP Info

W marcu 2022 roku wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową najpopularniejszym kanałem było TVP Info - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Średni udział tej stacji w porównaniu do marca 2021 roku zwiększył się o 135,50 proc. i wyniósł 14,86 proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca piątego. Ten awans to skutego tego, że w marcu stacja relacjonowała przede wszystkim wojnę w Ukrainie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsca spadła TVP1, która zanotował udział na poziomie 11,86 proc., po spadku o 13,49 proc. Podium uzupełnia Polsat ze spadkiem udziału o 2,54 proc. do 9,99 proc.

Czwarta była TVP2, której udział zmalał o 22,73 proc. do 8,94 proc. Kanał spadł z miejsca drugiego. Czołową piątkę uzupełnia TVN, który spadł z czwartej pozycji - spadek udziału o 0,15 proc. do 6,64 proc.

Najwięcej zyskał kanał TVP Dokument, którego wynik względem marca 2021 roku poszedł do góry o 220 proc. do 0,16 proc. Kanał w zestawieniu był ostatni.

Z kolei najwięcej straciła będąca trzecia od końca w zestawieniu stacja Zoom TV. Jej udział zmalał o 42,67 proc. do 0,43 proc.

1,11 proc. udziału Wydarzenia24

Osiemnaste miejsce zajął nowy kanał - Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. Jego średni rynkowy udział wyniósł 1,11 proc. Kanał ten podobnie jak TVP Info zwiększył widownię, bo informował o wojnie w Ukrainie.

Trzy oczka niżej znalazł się kanał Antena HD, który nadaje od 1 maja 2021 roku. Stacja powstała w wyniku konkursu na zagospodarowanie wygasłej koncesji ATM Rozrywki. Średni rynkowy udział Antena HD w marcu br. w DVB-T wyniósł 0,81 proc.

Polsat na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 w marcu 2022 roku pozycję lidera oglądalności w DVB-T zajął Polsat. Stacja ze średnim udziałem na poziomie 11,21 proc. zanotowała, względem analogicznego okresu rok wcześniej, wzrost o 14,74 proc.

Udział drugiego TVN zmniejszył się o 6,16 proc. do 8,68 proc. Podium uzupełnia TVP Info (7,11 proc., do góry o 7,06 proc. - największy wzrost w zestawieniu), które awansowało z 15. lokaty.

Czwarta była TVP2 (6,75 proc., - 16,97 proc.), a pierwszą piątkę uzupełnia TVP1 (6,56 proc., - 12,30 proc.).

W tym ujęciu najwięcej straciła stacja TV6 - było to 35,14 proc. do 2,40 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP Info nowym liderem w DVB-T w marcu. Wydarzenia24 najwyżej wśród nowych kanałów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
W TVPinfo dużo prawdy m.in.o Donaldzie T.
0 0
odpowiedź
User
taki 1
Wynik TVP Sport podany przez Nielsena to ewidentny dowód że wśród jego panelistów jest za mało kibiców sportowych w stosunku do średniej krajowej.
0 0
odpowiedź
User
Grochek
Haha tego pustaka nie idzie oglądąć TVP INFO i TVP
0 0
odpowiedź