SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Informacje i publicystyka: na Onecie dłużej niż na WP.pl, i.pl wyprzedziło portal Radia ZET

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a pod względem średniego czasu korzystania wyprzedził ją Onet. Dużo internautów zyskały o2.pl, RMF24.pl i i.pl, ten ostatni serwis wysunął się nad witrynę Radia ZET.

WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) ze swoją sekcją z informacjami i publicystyką ogólnopolską (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) przekracza poziom 10 mln użytkowników. W lutym br. odwiedziło ją 10,7 mln internautów (co dało 36,07 proc. zasięgu), z których każdy spędził średnio 41 minut i 43 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) analogiczną sekcję odwiedziło 9,69 mln internautów (32,65 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 45 minut i 56 sekund. Dwie witryny przyciągały odwiedzających na nieco ponad 20 minut. Na portalu TVN24 sekcja informacyjno-publicystyczna zanotowała 8,53 mln użytkowników, 28,7 proc. zasięgu oraz 20 minut i 22 sekundy średniego czasu korzystania, a na Interii (Grupa Polsat-Interia) - 6,98 mln internautów, 23,53 proc. zasięgu oraz 24 minuty i 5 sekund średniego czasu.

RMF24 przed newsami portalu Radia ZET

Do Grupy Polsat-Interia należy też witryna Polsat News, w której każdy z 6,69 mln odwiedzających spędził przeciętnie 5 minut. Natomiast wśród rozgłośni radiowych liderem jest RMF24, którego serwis odwiedziło 7,26 mln internautów, spędzając średnio po 7 minut i 19 sekund. Sekcja portalu Radia ZET (Eurozet) z informacjami i publicystyką zanotowała 6,78 mln użytkowników, 22,84 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania.

Uruchomiony przez Polska Press we wrześniu ub.r. portal i.pl przyciągnął 6,87 mln internautów (23,15 proc.), każdego średnio na 3 minuty i 49 sekund. Natomiast w dziale informacyjno-publicystycznym Gazeta.pl (Agora) każdy z 6,21 mln użytkowników spędził przeciętnie 13 minut i 21 sekund.

Część WP.pl z informacjami i publicystyką w porównaniu ze styczniem straciła 267,5 tys. użytkowników oraz 2 minuty i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 2,4 i 6,5 proc. w dół). Pod względem czasu wyprzedził ją Onet, w którego analogicznym dziale przy wzroście o 362,9 tys. odwiedzających (3,9 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 6 minut i 35 sekund (16,7 proc.).

Sekcje Onetu i o2.pl ze wzrostami

Wzrosty w obu statystykach osiągnęła jeszcze tylko sekcja informacyjno-publicystyczna o2.pl - o 842,2 tys. użytkowników (11,8 proc.) i 24 sekundy średniego czasu korzystania (3,9 proc.). Za to na Interii taki dział zanotował spadek o 216,4 tys. internautów (3 proc.) oraz minutę i 12 sekund średniego czasu (4,7 proc.).

Na i.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 928,7 tys., czyli 15,6 proc. (przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 34 sekundy, a więc 12,9 proc.), dzięki czemu portal wysunął się nad działa informacyjno-publicystyczny witryny Radia ZET, w którym przybyło 561,3 tys. internautów (9 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 14 sekund (8,3 proc.).

Podobnie (wzrost liczby użytkowników, spadek średniego czasu korzystania) zmieniły się wyniki innych serwisów. Na RMF24.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 678,3 tys. (10,3 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego minimalnie zmalał - o 3 sekundy (0,7 proc.).

Na TVN24.pl dział z informacjami i publicystyką zanotował wzrost o 175,3 tys. użytkowników (2,1 proc.) i spadek średniego czasu korzystania o minutę i 20 sekund (6,1 proc.), na Gazeta.pl - wzrost o 160,7 tys. internautów (2,7 proc.) oraz spadek przeciętnego czasu o 48 sekund (5,6 proc.), natomiast na portalu Polsat News przybyło 365,6 tys. odwiedzających (5,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 27 sekund (8,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Informacje i publicystyka: na Onecie dłużej niż na WP.pl, i.pl wyprzedziło portal Radia ZET

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zetka
Oj Tomek, zaraz Agora zrobi porządek. Czas się pakować.
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Jestem już spakowany 😂😂😂
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Zobaczymy jak rozwiną radiozet.pl, co potrafią...
0 0
odpowiedź