Imprezowy spot w kampanii „SM - walcz o siebie!” (wideo)
Rozpoczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej „SM - walcz o siebie!”. Twarzami akcji, przygotowanej przez agencje Telescope, Eura7 i Multi Communications, są ciężarna Marysia Willy, tancerka Gabriela Zenka i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch.
Celem tegorocznej edycji kampanii „SM - walcz o siebie!” zmiana postrzegania ludzi chorych na stwardnienie rozsiane poprzez podkreślenie, że właściwie prowadzona terapia, rehabilitacja rozpoczęte na wczesnym etapie choroby, pozwala im realizować się w życiu. Akcja przekonuje, że pasje, rodzina czy praca są dla nich ważniejsze niż choroba.
Na potrzeby kampanii przygotowano spot przedstawiający imprezę, na której spotykają się m.in. będąca w ciąży Marysia Willy, tancerka Gabriela Zenka (znana chociażby z „Got to dance”) i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch. Spot wyreżyserował Bartosz Konopka, a wyprodukowała firma Mojo Films.
Pierwsza edycja akcji była prowadzona jesieni ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
Obecnie kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, Tele5, Polonia1), radio (Tok Fm, Złote Przeboje, Roxy FM, Radio Dla Ciebie, Antyradio, Radio Łodź, Radio Kolor, Vox, Merkury, Mcradio, Radio Lublin, Neuropozytywni), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Wprost”, „Rzeczpospolita”), internet, kina Multikino, puby i gimnazjony (Benefit Mulimedia), placówki zdrowotne Lux Med oraz outdoor (billboardach i citylightach AMS, nośniki w autobusach i tramwajach). Działania potrwają do jesieni.
Za strategię, kreację i pozyskiwanie partnerów mediowych odpowiada agencja Telescope, a za działania w internecie - agencja Eura7. Organizacją konferencji prasowej i wsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: Imprezowy spot w kampanii „SM - walcz o siebie!” (wideo)