SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej pozytywnie zaopiniowała metodologię "Postar" do badania rynku reklamy out of home w Polsce. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ciągu dwóch lat.

Na ostatnim posiedzeniu Rady IGRZ metodologię "Postar" za najlepszą do badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej uznały firmy AMS, Clear Channel, News Outdoor, Ströer Polska i Business Consulting. Jedynie Cityboard Media zgłosiła wątpliwości, proponując zapoznanie się z innymi rozwiązaniami w tym zakresie.

W najbliższym czasie IGRZ zajmie się koordynacją wstępnych działań w zakresie wprowadzenia metodologii "Postar" na polskim rynku. Organizacja ocenia, że rozwiązanie może zostać wdrożone w ciągu dwóch lat.

Dołącz do dyskusji: IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl