IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej pozytywnie zaopiniowała metodologię "Postar" do badania rynku reklamy out of home w Polsce. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ciągu dwóch lat.
Na ostatnim posiedzeniu Rady IGRZ metodologię "Postar" za najlepszą do badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej uznały firmy AMS, Clear Channel, News Outdoor, Ströer Polska i Business Consulting. Jedynie Cityboard Media zgłosiła wątpliwości, proponując zapoznanie się z innymi rozwiązaniami w tym zakresie.
W najbliższym czasie IGRZ zajmie się koordynacją wstępnych działań w zakresie wprowadzenia metodologii "Postar" na polskim rynku. Organizacja ocenia, że rozwiązanie może zostać wdrożone w ciągu dwóch lat.
Dołącz do dyskusji: IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej