IDMnet i SMI: czas na strategiczną współpracę
Od kwietnia Internetowy Dom Mediowy NET (IDMnet) oraz agencjaSupermedia Interactive (SMI) rozpoczną strategiczną współpracę. Jejwynikiem ma być zintegrowana oferta obejmująca usługi marketinguinternetowego i mobilnego.
IDMnet i SMI będą oferować kompleksową obsługę klientów,obejmującą doradztwo, projektowanie i wdrażanie serwisówinternetowych, pozycjonowanie, badania oraz planowanie działańpromocyjnych z wykorzystaniem kanałów internetowych i mobilnych.Firmy będą działać na zasadach partnerstwa.
W ramach wspólnej oferty Supermedia Interactive będzieodpowiadać za opracowanie rozwiązań internetowych (m.in. serwisówinternetowych, intranetów, ekstranetów, rozwiązań e-commerce) orazmobilnych (konkursy i loterie SMS). Zapewni również wsparcietechnologiczne dla prowadzonych projektów i udostępni swojeautorskie narzędzia - system zarządzania treścią - Content Manageroraz platformę umożliwiającą realizację zaawansowanych usługmobilnych (SMS) w modelu PUSH i PULL - SM Connect.
IDMnet zapewni realizację kampanii internetowych - kampaniezasięgowe w modelu CPM, reklamę niestandardową bazującą nawspółpracy z serwisami zrzeszonymi w sieci IDMnet oraz kampanie zwykorzystaniem targetowania behawioralnego (w oparciu o technologięnugg.ad).
- Wspólną ofertę opracowaliśmy z myślą zarówno o klientachbezpośrednich, jak i partnerach biznesowych. Będziemy ją kierowaćdo firm zainteresowanych obsługą full-service, a także do agencji idomów mediowych, dla których nasze usługi mogą stanowićuzupełnienie ich oferty. Partnerstwo pozwoli nam lepiej wykorzystaćprzewagi wynikające z reputacji naszych marek i przynależności dosilnej grupy medialnej. W ramach współpracy, poza opracowaniemwspólnej oferty, planujemy połączone działania handlowe orazpromocyjne. Pierwsze efekty będą widoczne już przed świętami, kiedyruszy nasza akcja wielkanocna - mówi Anna Kaczmarska, dyrektorzarządzający IDMnet.
Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronieIDMnetu - Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzający oraz MichałaHejka, dyrektor ds. badań i rozwoju, a po stronie SupermediaInteractive - Bartosz Wilczyński, dyrektor generalny i AnnaKopczyńska, dyrektor ds. obsługi klienta.
Dołącz do dyskusji: IDMnet i SMI: czas na strategiczną współpracę